  • 21. Data: 2007-08-22 07:09:10
    Temat: Re: [W co zainwestować?] Okres inwestycji ponad 23 lata.
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Kenny pisze:

    > TU nie jest posrednikiem - mowie o wlasnym funduszu TU, ktory mozna jedynie
    > dokleic do polisy... No i zaznaczylem ze to jedynie opcja... zawsze mozna
    > wiecej kasy dac na skladke zamiast tego, i ta wszystko odzyska po
    > zakonczeniu programu.

    Tiaaa za wyjatkiem oplaty wstepnej, oplat za zaradzanie, oplat
    likwidacyjnych, oplat za wyplate srodkow, wez mnie nie rozsmieszaj.

  • 22. Data: 2007-08-22 07:09:46
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Kenny pisze:

    > i jeszcze wazna rzecz - zyski z polis nie sa obelkowane, a w TU z ktorego
    > korzystam rowniez zyski z ich funduszu inwest., ktory mam doklejony do
    > polisy (po odpowiednio dlugim czasie inwestycji)

    Bzdura, zyski z UFK sa OPODATKOWANE

  • 23. Data: 2007-08-22 07:22:38
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:
> [...]

    skoro sie z takimi spotkales to trzeba sie bylo zainteresowac TU, w ktorym
    ich nie ma... (oprocz zarzadzania, ktora jest w kazdym)

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 24. Data: 2007-08-22 07:24:31
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:
> [...]

    mam wrazenie ze dales sie wyruchac jakiemus TU i teraz odreagowujesz,
    zamiast sie czegos dowiedziec

    ja tu pisze o polisach na zycie, w ktorych minimalna sensowna skladka to z
    1200zl rocznie... a koszty zarzadzania to % po przecinku...

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 25. Data: 2007-08-22 07:25:05
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:
> [...]

    no, i znow czegos nie wiesz... doucz sie.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 26. Data: 2007-08-22 07:42:16
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Kenny pisze:

    > skoro sie z takimi spotkales to trzeba sie bylo zainteresowac TU, w ktorym
    > ich nie ma... (oprocz zarzadzania, ktora jest w kazdym)

    Konkrety mazwa produktu ubezpieczyciel.

  • 27. Data: 2007-08-22 07:42:58
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Kenny pisze:

> [...]
    >
    > ja tu pisze o polisach na zycie, w ktorych minimalna sensowna skladka to z
    > 1200zl rocznie... a koszty zarzadzania to % po przecinku...

    Polisa na zycie dostac za 30lat tyle co sie wplacilo ot INTERES ZYCIA.

  • 28. Data: 2007-08-22 07:43:31
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Kenny pisze:

    > no, i znow czegos nie wiesz... doucz sie.

    Oczywiscie ze sa opodatkowane. Nie powtarzaj sloganow od handlarzyny.

  • 29. Data: 2007-08-22 09:13:05
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:
> [...]

    znow zle doswiadczenia...? Wplacaj takim, co wypracuja Ci kilkadziesiat % do
    tego co wplaciles.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 30. Data: 2007-08-22 09:20:19
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:
> [...]

    Zastanawialem sie, ale... jednak nie. Sam watkotworca jak bedzie chcial to
    znajdzie dobrego agenta, inaczej skonczyny licytując sie ogolnymi warunkami
    ubezpieczenia roznych towarzystw. A Twoje obawy nie sa bezpodstawne bo i ja
    slyszalem np o ludziach ktorzy dowiadywali sie po kilku latach, ze maja na
    koncie mniej niz w ogole wplacili, nie mowiac o jakimkolwiek wypracowanym
    zysku.

    Ja korzystam z uslug TU, ktore kilkukrotnie bylo wybierane w PL (przez rozne
    podmioty) jako TU najlepiej zarzadzajace pieniedzmi klientow (najnizszy
    stosunek skladek do zyskow), a nawet w szerszym gronie - wybierane najlepsza
    instytucja finansowa.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia