  • Data: 2015-12-22 17:36:52
    Temat: Re: Volkswagen Bank Polska - początek końca tokenów
    Od: mx <m...@o...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.12.15 o 00:01, Grzexs pisze:

    > [...] przypominamy, że Volkswagen Bank direct od dnia 22 grudnia 2015 r.
    > udostępni swoim Klientom, nowy sposób autoryzacji zleceń płatniczych i
    > identyfikacji posiadacza rachunku za pomocą Haseł SMS. Dotychczasowy
    > sposób autoryzacji i identyfikacji przy użyciu Tokena będzie sukcesywnie
    > wycofywany z użycia.

    A mnie VW powitał kategorycznym komunikatem:
    Drogi Kliencie,
    podejrzewamy, że twój komputer został zarażony szkodliwym oprogramowaniem.
    Zalecamy sprawdzenie systemu aktualną wersją programu antywirusowego.

    Dodatkowo przypominamy podstawowe zasady bezpieczeństwa:
    - Bank nigdy nie prosi o podanie pełnego hasła i wskazania tokena do
    serwisu internetowego poza systemem bankowości internetowej.
    - Bank nigdy nie prosi o podanie pełnego numeru karty płatniczej wraz z
    PINem.
    - Zwracaj uwagę czy numer konta i bank odbiorcy przelewu podpisywany
    kluczem (hasło i wskazanie tokena) zgadza się z wpisanym przez Ciebie
    numerem podczas wykonywania przelewu.
    - Nigdy nie używaj do logowania adresu lub linku wysłanego w wiadomości
    e-mail lub SMS, jeśli nie jesteś pewien jej źródła.
    - Regularnie aktualizuj system operacyjny i przeglądarki internetowe.
    Pamiętaj, że Windows XP nie jest już wspierany przez producenta.
    - Zabezpiecz komputer aktualnym oprogramowaniem antywirusowym.

    Czy mimo to chcesz kontynuować proces logowania?

    Pozostały tuzin banków nic nie podejrzewa?

    I numer DO zmieniłem w mgnieniu oka. 100 % samodzielnie, bez skanowania.
    Niższe Chamstwo i Te-Debilki niech się chowają.