  • Data: 2015-12-28 23:43:57
    Temat: Re: Volkswagen Bank Polska - początek końca tokenów
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Bez mlotka nie zaladujesz

    W banku, to i młotek pewnie nie pomoże, ale normalnie to ten soft się
    instaluje na komputerze :-)
    Aczkolwiek typowo z zupełnie innych powodów niż jakieś ogniwa.

    Albo może - instalowało się.

    > Nie, powodujac ze bank co 3 lata placi.
    >
    > A seedy ... hm, musi dostarczyc bankowi narzedzie do weryfikacji
    > kodow, wiec zwykly backup :-)

    ... weryfikując te kody przez logowanie się jako klienci banku
    i zlecając pewne "testowe" operacje (np. przelewy)? Sprytne :-)
    --
    Krzysztof Hałasa