  • Data: 2015-12-29 00:14:42
    Temat: Re: Volkswagen Bank Polska - początek końca tokenów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Dec 2015 23:43:57 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > W banku, to i młotek pewnie nie pomoże, ale normalnie to ten soft się
    > instaluje na komputerze :-)
    > Aczkolwiek typowo z zupełnie innych powodów niż jakieś ogniwa.
    > Albo może - instalowało się.

    Nie bardzo wiem co sie mialo instalowac - RSA jako firma robilo tez
    tokeny dla bankow. Nawet fajne w ostatniej wersji, ale:
    -bez klawiatury i PIN,
    -dokladnie na 3 lata (tzn moze troche wiecej, bo na dystrybucje - ale
    date waznosci mialy i konczyly dokladnie).

    http://www.emc.com/security/rsa-securid/rsa-securid-
    hardware-tokens.htm

    > ... weryfikując te kody przez logowanie się jako klienci banku
    > i zlecając pewne "testowe" operacje (np. przelewy)? Sprytne :-)

    Nie, nie wiem zreszta czy by mogli - wszak nie wiedza ktory token bank
    dal klientowi.

    Ale przeciez musza dac bankowi program czy inne narzedzie do
    sprawdzania kodow, wiec dobrze wiedza co ktory token pokazuje ...

    J.