  • 1. Data: 2005-11-17 07:46:32
    Temat: Visa Mid-Size gotowa do wydawania przez banki
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Organizacja Visa Europe udostępniła na branżowych targach Cartes w Paryżu
    pełne wymogi techniczne średniej wielkości karty Visa z mikroprocesorem
    (Visa Mid-Size), która została zapowiedziana na zeszłorocznych targach.
    Dzięki niewielkim rozmiarom nowa karta oferuje użytkownikom wiele nowych
    możliwości.
    (...)
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,16180

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 2. Data: 2005-11-17 16:55:51
    Temat: Re: Visa Mid-Size gotowa do wydawania przez banki
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > (Visa Mid-Size), która została zapowiedziana na zeszłorocznych targach.
    > Dzięki niewielkim rozmiarom nowa karta oferuje użytkownikom wiele nowych

    Jak to przeczytałem to czkawki ze smiechu dostałem :)
    Temat zmiana wymiarów karty - ogólnie skrócenie jej troszkę :-)
    Najlepsze to :
    "Ze względu na rozmiary karty Visa Mid-Size, nie można jej użyć w niektórych
    tradycyjnych punktach akceptacji, np. w bankomatach. "

    --
    Spock ... Earth ..

  • 3. Data: 2005-11-17 18:03:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Jurczuk wrote:

> [...]
    > "Ze względu na rozmiary karty Visa Mid-Size, nie można jej użyć w niektórych
    > tradycyjnych punktach akceptacji, np. w bankomatach. "

    poczekam aż karta z mikroprocesorem będzie wielkości mikroprocesora i
    będę ją mógł mieć zmiast breloczka do kluczy.

  • 4. Data: 2005-11-17 20:30:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> writes:

    > Jak to przeczytałem to czkawki ze smiechu dostałem :)
    > Temat zmiana wymiarów karty - ogólnie skrócenie jej troszkę :-)

    Boskie. Po prostu boskie.

    MJ

  • 5. Data: 2005-11-19 22:35:56
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Thu, 17 Nov 2005 08:46:32 +0100 Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > (Visa Mid-Size), która została zapowiedziana na zeszłorocznych targach.
    > Dzięki niewielkim rozmiarom nowa karta oferuje użytkownikom wiele nowych

    poza tym, że jest krótsza, to czym tak naprawdę różni się od normalnej karty?

  • 6. Data: 2005-11-20 23:55:36
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin Jurczuk napisał:
> [...]
    > "Ze względu na rozmiary karty Visa Mid-Size, nie można jej użyć w
    > niektórych tradycyjnych punktach akceptacji, np. w bankomatach."

    Face lifting ;-) No i napisali, że podobnie jak z małymi kartami SIM -
    można będzie dorobić przejściówkę na standardowy rozmiar.

    K.

  • 7. Data: 2005-11-22 10:53:13
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 11/17/2005 7:03 PM, witek wrote:

    > poczekam aż karta z mikroprocesorem będzie wielkości mikroprocesora i
    > będę ją mógł mieć zmiast breloczka do kluczy.

    Raczej będziesz miał wszczepioną - zbliżysz się do US - i zassie podatek.

    Pzr: też Witek