  • 1. Data: 2005-11-16 20:52:26
    Temat: [BPH] To juz wiem co sie stało z moją reklamacja
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Poniżej załączam spam/łańcuszek jaki ostatnio dostałem
    na skrzynkę. Bardzo mnie zaciekawił bo ja sam jakiś czas
    temu pisałem podobny elaborat - reklamację na bezpodstawnie
    pobrane opłaty. Przez 1,5 miesiąca nie doczekałem się nawet
    odpowiedzi, teraz już wiem co robią pracownicy tego banku
    z reklamacjami...

    --- cytat ---

    Witam Serdecznie,

    Jako Klient Państwa banku jestem głęboko poruszony troską i
    dbałością o mnie w tych ciężkich dla bankowości czasach.

    Z ogromną radością przywitałem zaproszenie do grona
    WYSELEKCJONOWANYCH,WYBITNYCH i SPECJALNYCH klientów państwa banku.

    Przepustka do tego swiata VIP-ów w formie SREBRNEJ karty kredytowej
    dotarła do mnie bezpośrednio za pośrednictwem niezawodnej Poczty Polskiej.

    Bycie VIP-em, osobą nagrodzoną lub wyróżnioną niesie ze sobą wiele
    korzyści. Taka nobilitacja sama w sobie powinna być powodem do dumy
    i radości.

    Pewnie by i była... Jak na razie jedyna korzyść to korzyść BANKU BPH
    w postaci 4,50zet za "obsługę karty"

    Czymże jest jednak taka symboliczna opłata dzięki której można stac
    się VIP-em.!!

    Osobowością wybitną, ze zdaniem której wszyscy się liczą .. No bo
    jak nie liczyć się ze zdaniem VIP-a!! .

    Otóż okazuje się, iż głownie BANK BPH-a VIP-a w DUPIE ma. !!!

    WIELOKROTNIE informowałem, iż NIE JESTEM ZAINTERESOWANY żadną kartą
    kredytową!!!!

    ŻADNĄ oznacza ŻADNĄ ani dla siebie, mojej firmy, mojego kota ani chomika!!!
    Po prostu żadną!!!!

    Osoby nadal nie rozumiejące określenia ŻADNA odsyłam do encyklopedi
    lub słownika jezyka polskiego.!!!!!

    Jakież było moje zdumienie gdy pewnego pięknego poranka otrzymałem
    Pocztą ten /dla niektórych/ plastikowy przedmiot pożądania.

    W liscie podpisanym przez samego prezesa /sratatata/ było
    stwierdzenie, iż teraz wystarczy tylko abym udał się do
    oddziału i AKTYWOWAŁ kartę.

    Do żadnego oddziału się nie udałem, a aktywacja karty polegała na
    przecieciu jej na pół nożyczkami i wywaleniu do kosza. /notabene
    wywalam tam wszystko czego nie chce, nie chciałem i o co nie
    prosilem/

    Jakież było moje zdumienie, gdy logując się w niedziele do systemu
    SEZAM, zauważyłem otwarte subkonto kartowe z limitem 10tys do karty,
    której NIE AKTYWOWAŁEM i o którą NIE PROSIŁEM i której NIE CHCIAŁEM!!

    Co wiecej z konta osobistego zapewne "zgodnie z tabelą opłat i prowizji"
    ściągnięto mi 4,50 zł tytułem "obługa karty " tak, tak, dokladnie
    tej samej karty której nie chciałem i o którą nie prosiłem !!!!

    Sytuacja ta jest BULWERSUJĄCA i wybitnie NAGANNA!!

    W dupie /bez przeproszenia/ mam 4,50 zeta natomiast nie zgadzam się
    na traktowanie mnie jak IDIOTY i IMBECYLA.

    Nie wnikam czyja to WINA. PODKREŚLAM, iż z obsługi PERSONELU
    bankowego do dnia dzisiejszego byłem WYBITNIE zadowolony. Całą tę
    sytuację odbieram jako złodziejska praktykę banku, której
    to mówie ZDECYDOWANE NIE!

    NINIEJSZYM RZĄDAM i DOMAGAM SIĘ!!! / nie proszę/ natychmiastowego
    zamknięcia subkonta kartowego ORAZ bezzwłocznego ZWROTU kwoty w
    wysokości 4,50 na moje konto bankowe!!!

    Domagam się również:
    a) PISEMNYCH PRZEPROSIN !
    b) usuniecia mojej zgody na otrzymywanie materiałów REKLAMOWYCH z
    banku BPH.

    Sugeruję SZCZEGÓLNE zajęcie się moim postulatem z podpunktu b), gdyż
    mail ten zostanie przeze mnie wydrukowany i zachowany a w sytuacji
    gdy otrzymam jakąkolwiek przesyłkę reklamową od BANKU BPH,
    poinformuję o tym fakcie GIODO. (Główny Inspektorat Ochrony Danych
    Osobowych)

    Pozdrawiam Serdecznie
    xxxxxxx xxxxxxxxxx
    PS
    We wtorek podstawię pod siedzibe banku mojego Jeepa wraz z
    kluczykami i fakturą za wynajem tego auta na miesiąc! Faktura będzie
    wystawiona na 2000 złotych +VAT tytułem "Promocyjne WYPOŻYCZENIE
    SAMOCHODU" Ja wiem że Państwo nie zamawialiście tej usługi. Jeepa
    Nie chcecie i nie potrzebujecie wynajmować.
    Ale dla Mnie jesteście prawdziwymi mistrzami w sztuce
    wyłudzania kasy za niechciane usługi, .. A każdy mistrz to prawdziwy
    VIP!! I jako VIP-y załapaliście się na specjalna ofertę promocyjną
    mojej firmy":
    "JEEP na miesiąc za jedyne 2 tysiące"
    Wkrótce planuję szereg nowych promocji, w których weźmiecie jako
    bank udział wbrew swojej woli.. No bo przecież w BPH to normalne prawda

    --- koniec cytatu ---

    --
    pozdrawiam
    Ralf

  • 2. Data: 2005-11-16 22:36:45
    Temat: Re: [BPH] To juz wiem co sie stało z moją reklamacja
    Od: "Taddy" <d...@d...pl>

    Użytkownik "Ralf" <r...@i...bezspamu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pobrane opłaty. Przez 1,5 miesiąca nie doczekałem się nawet
    > odpowiedzi, teraz już wiem co robią pracownicy tego banku

    Barwo!
    Tak trzymać!
    Ciekawe co odpisali? Może przysłali następny egzemplarz (gdybyś przypadkiem
    pierwszy zniszczył ;-)))))))))))))
    Mam w BPH konto i KK, przeniosłem sie z PKO SA i jestem zadowolony.
    Taka sytuacja jak opisujesz mogła sie zdarzyć praktycznie w każdym banku w
    Polsce.

  • 3. Data: 2005-11-17 09:49:45
    Od: "AG" <a...@i...pl>

    ... trochę głupio odsyłać kogoś do słownika jezyka polskiego lub
    encyklopedii, gdy się samemu RZąda......

    :)

    AG

  • 4. Data: 2005-11-17 18:08:04
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Taddy wrote:
> [...]
    > Tak trzymać!
    > Ciekawe co odpisali? Może przysłali następny egzemplarz (gdybyś przypadkiem

    Czytaj ze zrozumieniem, to nie ja pisałem ten cytowany tekst.

    > Mam w BPH konto i KK, przeniosłem sie z PKO SA i jestem zadowolony.
    > Taka sytuacja jak opisujesz mogła sie zdarzyć praktycznie w każdym banku w
    > Polsce.

    Mogła a zdarzyła to zupełnie inne rzeczy. Ogólny wniosek
    z tego jest taki, że pracownicy zamiast zająć się robotą
    rozsyłają reklamacje znajomym. Jeśli to była prawdziwa
    reklamacja to na miejscu tej osoby udał bym się do sądu.

    --
    pozdrawiam
    Ralf

  • 5. Data: 2005-11-18 11:19:04
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Ralf pisze:

    > Ogólny wniosek
    > z tego jest taki, że pracownicy zamiast zająć się robotą
    > rozsyłają reklamacje znajomym.
    Nadinterpretacja faktów. Równie dobrze osoba która składała reklamację
    do BPH mogła wysłać pismo do wiadomości, np do www.joemonster.org.
    I juz pół populacji pracowników biurowych zna tą historię.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 6. Data: 2005-11-18 18:12:18
    Od: "jane" <j...@p...onet.pl>

    juz nawet tu jest :)