  • 1. Data: 2005-11-16 18:59:14
    Temat: Pytanie o kredyt mieszkaniowy
    Od: "gfgf" <z...@p...onet.pl>

    Zamierzam razem z dziewczyna kupic mieszkanie na kredyt.
    Mieszkanie ok. 50 tys. kredyt na 20 tys. zl
    Zarobki ja -2000 netto, dziewczyna 1000 netto. Ja pracuje od ok. 3 miesiecy
    (student zaoczny), dziewczyna dluzej .
    Jakies kilka lat temu dostalem kredyt studencki, w sumie wzialem 3200 zl i
    zaprzestalem pobierania tegoz kredytu. Jestem w takiej sytuacji materialnej
    ze moglbym splacic ten kredyt od razu i czy ze wzgledu na kredyt
    mieszkaniowy splacic go teraz ?? Sluzba wojskowa - nieuregulowana :(
    Biorac pod uwage cala moja sytuacje w ktorych bankach moglbym uzyskac taki
    kredyt bez problemu.
    W przyszlym tyg. jade do expandera, ale chcialem zasiegnac jezyka na grupie.
    Dziekuje za odpowidzi.

  • 2. Data: 2005-11-17 13:52:33
    Temat: Re: Pytanie o kredyt mieszkaniowy
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    gfgf napisał(a):

    > W przyszlym tyg. jade do expandera, ale chcialem zasiegnac jezyka na grupie.

    Z nieuregulowana sluzba to chyba nigdzie. Jaka jest forma zatrudnienia ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-11-17 17:24:54
    Od: "Aroo" <a...@a...net>

    Mithos napisał(a):
    > Z nieuregulowana sluzba to chyba nigdzie. (...)
    Jak banki traktuja nieodbyta sluzbe wojskowa z wpisem, ze jest sie
    przeniesionym do rezerwy? W swoim czasie staralem sie o kredyt (stosunkowo
    maly) w PKO BP i pani w okienku tak jakos dziwnie na mnie patrzyla ;-)

    Arek

  • 4. Data: 2005-11-17 18:03:12
    Od: "rtrt" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aroo" <a...@a...net> napisał w wiadomości
    > Jak banki traktuja nieodbyta sluzbe wojskowa z wpisem, ze jest sie
    > przeniesionym do rezerwy? W swoim czasie staralem sie o kredyt (stosunkowo
    > maly) w PKO BP i pani w okienku tak jakos dziwnie na mnie patrzyla ;-)

    W sumie to juz wiem jak traktuja...trzeba oddac w depozyt (czy cos takiego)
    12 rat , jakby cie wzieli do wojska to beda mieli zabierac raty ...

  • 5. Data: 2005-11-17 18:32:11
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    rtrt wrote:

    > W sumie to juz wiem jak traktuja...trzeba oddac w depozyt (czy cos
    > takiego) 12 rat , jakby cie wzieli do wojska to beda mieli zabierac
    > raty ...

    Skoro przeniesiony do rezerwy, to bo go nie wezmą. Słowo.

    Bogdan B.
    (rezerwista)

  • 6. Data: 2005-11-18 12:20:14
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Skoro przeniesiony do rezerwy, to bo go nie wezm?. S?owo.

    a jak ma w dodatku ukonczone 28l to bank powinien sie calkiem odczepic od tego
    obowiazku wobec ojczyzny...

  • 7. Data: 2005-11-18 20:15:09
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Aroo wrote:
    > Jak banki traktuja nieodbyta sluzbe wojskowa z wpisem, ze jest sie
    > przeniesionym do rezerwy? W swoim czasie staralem sie o kredyt (stosunkowo
    > maly) w PKO BP i pani w okienku tak jakos dziwnie na mnie patrzyla ;-)

    Jak masz to wpisane w ksiazeczce wojskowej to masz problem z glowy -
    stosunek uregulowany :)

    Pozdr.
    Jarek

  • 8. Data: 2005-11-20 10:15:25
    Od: "Aroo" <a...@a...net>

    Jarek Dukat napisał(a):
    > Jak masz to wpisane w ksiazeczce wojskowej to masz problem z glowy -
    > stosunek uregulowany :)
    Rowniez tak mi sie wydaje ;-) Chociaz wtedy musialem bankowi dostarczyc
    zaswiadczenie z WKU, poniewaz pani stwierdzila, ze sam wpis w ksiazeczce jej
    nie wystarczy.

    Arek