    From: "paulus" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa Gold mBank - do praktyków
    Date: Thu, 05 Dec 2002 14:50:48 +0100

    No jesli chodzi o duze limity to tylko goldy i wyzej. Chociaz Citi sam przyznej
    ze zdarza mu sie przyznac na silvera wiecej niz regulaminowe 10k.

    Kwestia akceptacji kart wypuklych to chyba sa po prostu wypadki losowe i nie ma
    z tego co udalo mi sie stwierdzic zasady ze Visa, Visa Gold czy EC/MC - gold.

    Z KK EC/MC to chyba na razie tylko BPHPBK, Citi i ING Slaski. Wersje gold dla
    wiekszych limitow - w Citi dochodza te nieszczesne 6.50 miesiecznie. Ale za to
    w cywilizowanych krajach w przypadku problemu mozna zadzwonic pod bezplatny w
    danym kraju numer Citi i rozwiazac problem. (bedac na Litwie nie milaem tej
    mozliwosci).

    Po prostu wydaje mi sie ze podobne koszty takiej Visy Gold mBanku i KK gold
    innego banku - przy opoznieniu w splacie KK - daja przewage kredytowce.
    Chociaz mBank na stronie odgraza sie ze wprowadzi karty kredytowe.

    pzdr

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl