eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVisa Electron Inteligo i zakup biletu National Express › Re: Visa Electron Inteligo i zakup biletu National Express
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.rec.turystyka.tramping
    Subject: Re: Visa Electron Inteligo i zakup biletu National Express
    Date: Sat, 05 Feb 2005 12:10:22 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <cu29fn$2t2$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cu0mb0$qrt$1@polsl.gliwice.pl> <cu0vfe$urd$1@polsl.gliwice.pl>
    <cu1gio$76g$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1107601720 2978 80.55.241.182 (5 Feb 2005 11:08:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Feb 2005 11:08:40 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cu1gio$76g$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.7.5) Gecko/20041217
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:336027 pl.rec.turystyka.tramping:98334
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Krab napisał:

    >>Ciekawa rzecz że w Inteligo nie zanotowali żadnej próby transakcji.
    >>Poradzili, żebym skontaktował się z NE. Wysłałem maila i czekam.
    >
    > rozliczenie tranzakcji trwa czasem i ponad miesiac, jesli przedkladasz karte
    > ktorej termin waznosci mija za "kilka" dni, to narazasz sprzedawce na utrate
    > naleznoci, wiec ci po prostu odmowil

    Nie sadze. Wtedy wekszasc sklepow odmowilaby Ci przyjecia karty, ktorej
    waznasc konczy sie za np. 3 miesiace lub pol roku. Bo tak.

    Klient odpowiada za wszystkie transakcje dokonane wazna karta. Wiec
    nawet jesli po transakcji zlikwiduje karte i rachunek, to i tak bank go
    scignie. I to jest problem banku, a nie sklepu.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1