  • Data: 2005-02-09 10:55:16
    Temat: Re: Visa Electron Inteligo i zakup biletu National Express
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wojtek napisał:

    > po co mam czytac o kartach. wystarczy, ze nimi place jak moge lub nie place
    > (i place inna np zwykla visa lub mc).
    > dla mnie istotne jest to co widze przy platnosci przez internet lub w kasie,
    > a nie czyjes teoretyczne rozwazania.

    Widze, ze Ty malo kumasz. Nie ma znaczenia, czy karta jest plaska czy
    wypukla. Znaczenie ma to jak zostala zdefiniowana przez bank. Jesli bank
    zdefiniowal swojego elektrona odpowiednio, to mozna nim placic w necie.
    Wybiera sie wtedy platnosc karta VISA (bez dodatkow).

    To, ze zdecydowana wiekszoscia Electronow nie da sie placic w necie nie
    oznacza, ze takie karty nie istnieja (vide VE Inteligo).

    Oczywiscie do zelazka plaskacz sie nie nadaje.

    Bartol