eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVisa Electron Inteligo i zakup biletu National Express › Re: Visa Electron Inteligo i zakup biletu National Express
  • Data: 2005-02-05 11:10:22
    Temat: Re: Visa Electron Inteligo i zakup biletu National Express
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Krab napisał:

    >>Ciekawa rzecz że w Inteligo nie zanotowali żadnej próby transakcji.
    >>Poradzili, żebym skontaktował się z NE. Wysłałem maila i czekam.
    >
    > rozliczenie tranzakcji trwa czasem i ponad miesiac, jesli przedkladasz karte
    > ktorej termin waznosci mija za "kilka" dni, to narazasz sprzedawce na utrate
    > naleznoci, wiec ci po prostu odmowil

    Nie sadze. Wtedy wekszasc sklepow odmowilaby Ci przyjecia karty, ktorej
    waznasc konczy sie za np. 3 miesiace lub pol roku. Bo tak.

    Klient odpowiada za wszystkie transakcje dokonane wazna karta. Wiec
    nawet jesli po transakcji zlikwiduje karte i rachunek, to i tak bank go
    scignie. I to jest problem banku, a nie sklepu.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1