  • 21. Data: 2004-01-19 10:26:12
    Temat: Re: [VW] - zrezygnowali z PZ?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Że trzeba byłoby ją dorobić?

    No tak - choc powód miał być racjonalny ;-))) Cóż, może jakaś akcja
    mailingowa pt. "Żądamy udostępnienia możliwości zlecania PZ przez net!!!"
    ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 22. Data: 2004-01-19 10:29:19
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Glenn wrote:

    > No tak - choc powód miał być racjonalny ;-))) Cóż, może jakaś akcja
    > mailingowa pt. "Żądamy udostępnienia możliwości zlecania PZ przez net!!!"
    > ;-)))
    Myślałem o tym. Ale niech to najpierw zadziała, chocby przez telefon...
    KJ

  • 23. Data: 2004-01-19 10:31:32
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Myślałem o tym. Ale niech to najpierw zadziała, chocby przez telefon...
    > KJ
    Ech pośpieszyłem się (gdzie jest supersedes w Mozilli ?)

    A poza tym powód jest bardzo racjonalny. Czy mam Ci przypomnieć jak
    bardzo protostujesz przeciwko np. wprowadzaniu opcjonalnego
    potwierdzania przelewów zdefiniowanych hasłem jednorazowym w mBanku ?
    KJ

  • 24. Data: 2004-01-19 10:33:00
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No tak - choc powód miał być racjonalny ;-))) Cóż, może jakaś akcja
    > mailingowa pt. "Żądamy udostępnienia możliwości zlecania PZ przez net!!!"
    > ;-)))

    Maile olewają. Następny pomysł proszę. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 25. Data: 2004-01-19 10:34:19
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Maile olewają. Następny pomysł proszę. :-)

    0800103301? ;-))) Z komórki idealnej też ich można nękać ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 26. Data: 2004-01-19 10:37:05
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A poza tym powód jest bardzo racjonalny. Czy mam Ci przypomnieć jak
    > bardzo protostujesz przeciwko np. wprowadzaniu opcjonalnego
    > potwierdzania przelewów zdefiniowanych hasłem jednorazowym w mBanku ?

    A co ma piernik do wiatraka ;-))) ? Jak rozumiem chodzi Ci o koszty
    wdrożenia? Tyle, że przeciwko potwierdzaniu TANami w mbanku protestuję pod
    sztandarem wygody. BTW w VW właśnie denerwuje mnie potwiedzanie tokenem
    wszystkiego - nawet przelewów wewnętrznych między własnymi kontami!

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 27. Data: 2004-01-19 10:40:37
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Glenn wrote:
    [..]

    > A co ma piernik do wiatraka ;-))) ? Jak rozumiem chodzi Ci o koszty
    > wdrożenia?
    Tak.

    Tyle, że przeciwko potwierdzaniu TANami w mbanku protestuję pod
    > sztandarem wygody. BTW w VW właśnie denerwuje mnie potwiedzanie tokenem
    Wygody ?? To miałoby być _opcjonalne_

    Czy koniecznie mam przeszukiwać google lub forum mbanku gdzie napisałaś
    coś w deseń, ze "węszysz tam koszty, przy funkcjonalności która tobie
    jst zbędna"

    KJ

  • 28. Data: 2004-01-19 10:47:42
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Wygody ?? To miałoby być _opcjonalne_

    Dodatkowe opcja do wybrania- coś w stylu "czy chcesz zatwierdzić TANem?" -
    to niewygodne - a ja jestem leniwa ;-)))

    > Czy koniecznie mam przeszukiwać google lub forum mbanku gdzie napisałaś
    > coś w deseń, ze "węszysz tam koszty, przy funkcjonalności która tobie
    > jst zbędna"

    Bo jest zbędna - nie wszyscy mają urojenia w sprawie bezpieczeństwa ;-)))
    Argument kosztów też jest jak najbardziej na miejscu, bo po co ponosić
    koszty wdrażania zbędnych funkcji ;-))) A zlecanie PZ przez net w VW to inna
    sprawa - teraz musisz dzwonić, obciążasz infolinię, koszty połączenia (tepsa
    przecież nie obsługuje charytatywnie VW), zajmujesz "zasoby ludzkie" sprawą,
    którą mógłbyś sobie sam wypełnić. Z resztą formatka PZ nie byłaby znacząco
    różna od tej przelewowej, która już przecież jest.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 29. Data: 2004-01-19 10:50:34
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Glenn wrote:

    > Dodatkowe opcja do wybrania- coś w stylu "czy chcesz zatwierdzić TANem?" -
    > to niewygodne - a ja jestem leniwa ;-)))

    Raz przy definiowaniu przelewu. NB Chce ci sie niektóre nry r-ków
    wpisywac wielokrotnie?

> [...]
    > którą mógłbyś sobie sam wypełnić. Z resztą formatka PZ nie byłaby znacząco
    > różna od tej przelewowej, która już przecież jest.

    Pytanie kiedy, ona by sie "zamortyzowała".

    KJ

  • 30. Data: 2004-01-19 10:54:55
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Raz przy definiowaniu przelewu. NB Chce ci sie niektóre nry r-ków
    > wpisywac wielokrotnie?

    Przecież przy definiowaniu przelewów musisz użyć TANu ?. Z tego co pamiętam,
    chodziło o potwiedzanie TANem przelewów zdefiniowanych?

    > Pytanie kiedy, ona by sie "zamortyzowała".

    A skąd mam wiedzieć. Trzeba by porównać koszty wdrożenia z obecnymi kosztami
    realizowania PZ drogą telefoniczną, wziąć też pod uwagę ilość realizowanych
    PZ. Nie mam danych, żeby sie wypowiadać. Choć mogę domniemywać, że do
    formatki PZ można "przystosować" istniejącą formatkę przelewów, co może
    wpłynąć na zmniejszenie kosztów.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn