  • 1. Data: 2004-01-18 22:55:07
    Temat: email do BZWBK
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    witam,
    Przed chwilą wysłałęm maila do BZWBK i po 3 minutach dostałem odpowiedź. Co
    to sie porobiło na tym świecie.
    A teraz zadam pytanie jak ma się odpowiedź banku z rzeczywistością - moje
    pytanie było o sesje przychodzące - a otrzymałem odpowiedź " Uprzejmie
    informuję iż wpływ na konto odbywa się w ciągu całego dnia, nie ma
    wyznaczonych godzin, sesja jest ciągła"

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-18 23:14:16
    Temat: Re: email do BZWBK
    Od: Witek <w...@m...md>

    "gasper" <g...@p...com> napisal w

    > Przed chwilą wysłałęm maila do BZWBK i po 3 minutach dostałem
    > odpowiedź. Co to sie porobiło na tym świecie.

    Moze odpowiedziala ci maszyna analizujaca twoje pytanie po slowach
    kluczowych?

    --
    Witek

  • 3. Data: 2004-01-18 23:22:55
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Witek" <w...@m...md> napisał w wiadomości
    > Moze odpowiedziala ci maszyna analizujaca twoje pytanie po slowach
    > kluczowych?

    to by sie nie podpisala imieniem i nazwiskiem :-)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-01-19 08:56:25
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...com> napisał w wiadomości

    > " Uprzejmie
    > informuję iż wpływ na konto odbywa się w ciągu całego dnia, nie ma
    > wyznaczonych godzin, sesja jest ciągła"

    rotfl, nie ma to jak dobry dowcip na początek tygodnia :)

    Sesja jest ciągła. A Kopernik była kobietą. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 5. Data: 2004-01-19 15:00:53
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 19 Jan 2004 09:56:25 +0100, napisal/a:

    > Użytkownik "gasper" <g...@p...com> napisał w wiadomości

    > rotfl, nie ma to jak dobry dowcip na początek tygodnia :)
    Myslę, że to można spokojnie wytłumaczyć - pieniądze do banku może i
    przychodzą o okreslonej porze ale _na_koncie_ pojawią się o dowolnej
    późniejszej porze:P ;)))))

    KrzysiekL

  • 6. Data: 2004-01-19 19:10:45
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Myslę, że to można spokojnie wytłumaczyć - pieniądze do banku może i
    > przychodzą o okreslonej porze ale _na_koncie_ pojawią się o dowolnej
    > późniejszej porze:P ;)))))

    Tia, mają nakazane, aby tak informować, bo pewnie ludzie pretensje mieli, że
    sesja przychodząca jest o godzinie X, a tu mamy godzinę X+4, a przelewu nima
    ;]
    A tak - luzik. Jak przyjdzie, to będzie. ;>

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-01-20 20:40:26
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

> [...]
    nima
    > ;]
    > A tak - luzik. Jak przyjdzie, to będzie. ;>

    Jakby jeszcze kobiecina pomyślała nad tym, co pisze, to by się zorientowała,
    że nie dość, że pisze bzdury, to jeszcze sama daje po sobie poznać, że wie,
    że pisze bzdury. Gdyby faktycznie przelewy przychodziły do banku w tybie
    ciągłym, to by nie było w tym wypadku użytego słowa 'sesja', prawda ? Bo
    żadnych sesji by nie było... :-)

    Spytaj ich ile sesji przychodzących jest co dnia. :-)

    Jak napiszą, że trzy to pozdrów ich serdecznie ode mnie. :-)

    Trzy ciągłe sesje, no nie mogę, nie ma to jak dobry humor wieczorkiem. :-D

    PS jakby ktoś nie w temacie poczytał z czego my się tutaj śmiejemy...
    :-DDDDDDDDD

  • 8. Data: 2004-01-21 08:37:04
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    > Myslę, że to można spokojnie wytłumaczyć - pieniądze do banku może i
    > przychodzą o okreslonej porze ale _na_koncie_ pojawią się o dowolnej
    > późniejszej porze:P ;)))))

    To juz tak z pol roku - najwyrazniej zaczynaja miec problemy z plynnoscia,
    cos tam probuja zarobic blokujac przelewy.