  • 11. Data: 2004-05-12 20:47:51
    Temat: Re: VW - wyciagi
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Wojtek, w tej chwili VW "chodzi"? bo mam problem z logowaniem...
    (sorki za OT, nie chce zapoczątkowywać kolejnego wątku "coś tam nie
    chodzi")
    zbyszko janke

  • 12. Data: 2004-05-12 20:55:55
    Temat: Re: Re: VW - wyciagi
    Od: Sunwoj <s...@W...gazeta.pl>

    tak, dziala bez najmniejszego problemu, wlasnie sie zalogowalem...

  • 13. Data: 2004-05-12 20:56:57
    Temat: Re: Re: Re: VW - wyciagi
    Od: Sunwoj <s...@W...gazeta.pl>

    ...a jednak, nie :) po zalogowaniu, wyskakuje blad wykonania? pierwszy
    raz sie z tym spotykam w tym banq :]

  • 14. Data: 2004-05-12 21:01:49
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > ...a jednak, nie :) po zalogowaniu, wyskakuje blad wykonania? pierwszy
    > raz sie z tym spotykam w tym banq :]

    ot, mam to samo.
    teraz w tym samym oknie przeglądarki (u mnie IE) odświeżając uzyskasz
    tylko "błąd wykonania".
    co jednak ciekawe, prwidłowa strona logowania pojawia mi się w nowym oknie
    IE... ale efekt ten sam po próbie wejścia.
    zbyszko

  • 15. Data: 2004-05-12 21:09:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Sunwoj napisał:

    > p.s. jak zasugerowac VW zeby w koncu zrobili mozliwosc realizacji PZ
    > przez kanal internetowy?

    Jakkolwiek. Reakcja i tak będzie w każdym przypadku identyczna - znaczy
    jej nie będzie. :-)))))

    > mam dosc dzwonienia do konsulantow...

    Nie tylko Ty.

    > poza tym taniej dla banku bylaby gdybym nie wydzwanial na ten 0800...
    > :)

    Ty to rozumiesz, ja to rozumiem...

    W ogóle VWBD to naprawdę ciężki przypadek... Oni są wyjątkowo odporni na
    jakiekolwiek zmiany, w czymkolwiek. :-)

  • 16. Data: 2004-05-12 21:55:08
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    janke napisał:

> [...]
    > co jednak ciekawe, prwidłowa strona logowania pojawia mi się w nowym
    > oknie IE... ale efekt ten sam po próbie wejścia.

    Mnie w ogóle dobijają VW i Telepako24 - jak się zalogowałem po raz
    pierwszy z innego IP, a później mój provider włączył jakieś gówniane
    proxy to od tego czasu mam problemy. Udaje mi się zalogować tam za
    którymś razem z rzędu, po kilku próbach i ciągle mnie wywala - przy
    wykonywaniu najprostszych operacji. Muszę się logować z 10 razy żeby
    zrobić to co chcę. Wylogowuje mnie automatycznie. A najlepiej to w VW:
    ładuje się środkowe okno, a pozostałe boczne ramki (te z menu) żądają
    osobnego logowania, by mieć do nich dostęp. To woła o pomstę do nieba.
    Te zabezpieczenie przed IP spoofingiem, przy tokenach i innych
    pierdołach to lekkie przegięcie. A tak w ogóle to najlepiej mi działa
    mBank. I w tej dziedzinie (kompatybilność serwisu z przeglądarkami) to
    naprawdę "rzondzi".

    K.