  • 1. Data: 2004-05-11 14:45:37
    Temat: Pytanie o Polskie Towarzystwo Finansowe
    Od: G4 <m...@a...pl>

    Witam.
    Mam zamiar wziac kredyt samochodowy w tej firmie.
    Czy ktos mial jakies doswiadczenia z ta firma??
    Jezeli tak to jakie.
    Za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2004-05-11 15:35:32
    Temat: Re: Pytanie o Polskie Towarzystwo Finansowe
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    G4 napisał:
    > Mam zamiar wziac kredyt samochodowy w tej firmie.
    > Czy ktos mial jakies doswiadczenia z ta firma??
    > Jezeli tak to jakie.

    http://tinyurl.com/36oln - poczytaj tutaj - to archwim grupy z Google'a
    na temat PTF. Poza tym ktoś na grupie wspominał, że PeKaO SA także ma
    ciekawą ofertę odnośnie kredytów samochodowych, więc popytaj także i w
    tym banku...

    K.