  • 1. Data: 2004-05-11 13:28:35
    Temat: kredyt hipoteczny splacany innym kredytem
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    witam

    czy sa takie oferty na rynku? Pamietam ze jakies pol roku temu niektore
    banki sie reklamowaly ze "przejma" kredyt z innego banku. Czy to jest
    oplacalne?
    Zastanwaiam sie bo PKO BP dalo nam lekki cios w plecy. Znow wrociclismy
    do wysokosci splat z pazdziernbika ub. roku. A moze ktos probowal
    renegocjowac oprocentowanie kredytu. U nas teraz jest ok. 5,6 (kredyt
    wziety w 2001) a gdybysmy teraz wzieli procenty bylyby zupelnie inne :(

    maciek

  • 2. Data: 2004-05-11 15:41:19
    Temat: Re: kredyt hipoteczny splacany innym kredytem
    Od: Rafal Smyka <Z...@p...gazeta.pl>

    maciej wrote:
> [...]
    > renegocjowac oprocentowanie kredytu. U nas teraz jest ok. 5,6 (kredyt
    > wziety w 2001) a gdybysmy teraz wzieli procenty bylyby zupelnie inne :(

    Rozumiem po oprocentowaniu, że kredyt w walucie?
    To bank chyba nie jest winny, że złotówka poleciała na ryj?

    Poza tym bierz poprawkę, że w reklamówkach bank publikuje *najniższe*
    oprocentowanie kredytu (oprocentowanie od ...). IMHO jest to
    oprocentowanie ustalone li tylko po to, żeby ładnie wyglądało na
    billboardach. Klient dostaje nieco inne ;)

    Słyszałem plotkę, że przy negocjowaniu odsetek pomaga wniosek o historię
    kredytu (bank czuje uciekającego klienta i próbuje go zatrzymać ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 3. Data: 2004-05-20 10:36:31
    Od: e...@p...onet.pl

    Witam
    Proponuję kredyt z Invest-Banku.
    pozdrawiam
    E.G.

  • 4. Data: 2004-05-20 10:44:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Proponuję kredyt z Invest-Banku.

    Grupa służy do dyskusji a nie do uprawiania prywaty.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn