  • Data: 2004-12-07 18:57:42
    Temat: Re: VW e-direct a Plus Konto
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:63ubr054drh8sjeitl14qr903ri8fa76nk@4ax.com...
    Tue, 7 Dec 2004 19:24:14 +0100, w <cp4snk$svk$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > znajdziesz
    > oryginalnej
    >
    > co zareklamujesz ze ktos sie podpisal podobnie

    >Tak, właśnie to.

    > pin jest lepszy

    >Nie odpowiedziałeś na pytanie z pierwszego akapitu, tylko wciąż powtarzasz
    >swoje bzdury.

    chodzi Ci o to
    ">To taką transakcję zareklamujesz. A co zrobisz jak nagle na wyciągu
    > znajdziesz
    nic nie zrobisz
    tak jak sie ktos podpisze za Ciebie, na to samo wychodzi, tylko ze podpis
    mozesz reklamowac (ale i tak to nic nie da)
    ale mi nie chodzilo o to ze ktos zobaczy pin itd, tylko o to ze posiadajac
    karte z pinem jest bardziej bezpieczna jesli taka karte gdzies zostawimy
    badz zgubimy, a nie ze ktos sobie zobaczy pin albo podejdzie i przylozy bron
    do glowy itd, za bardzo wychodzicie za obszar dyskusji
    .