  • Data: 2004-12-08 00:40:27
    Temat: Re: VW e-direct a Plus Konto
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:cp5d83$il1$5@inews.gazeta.pl...
    > Jak to miło, że mnie ktoś odmładza, choć Glenn (niewiele starsza od
    > mojej córki) pewnie nie jest tak zadowolona jak ja. Ale dobrze
    > mi to robi na siwiznę.
    > Mimo wszystko obawiam się, że pierwszą kartę kredytową dostałem, kiedy
    > jeszcze byłeś w szkole. Chociaż nie, pierwsza to była charge...
    > Zresztą może się mylę. Twój ojcowski ton być może wynika z wieku, co z
    > kolei tłumaczy zaburzenia pamięci krótkotrwałej i staranne unikanie
    > odpowiedzi, tudzież omijanie własnych wcześniejszych wypowiedzi. Więc
    > przypomnę. Przecież to Ty pisałeś, że chciałbyś mieć kartę na PIN,
> [...]

    ja pisalem o czyms innym, chcialem sie spytac czy PIN (w VW) trzeba
    wklepywac i to bylo moje pytanie, w jednym trzeba w innych nie trzeba (karty
    platnicze)
    Tak chcialbym bo mam taka w ktorej nie trzeba i chcialbym miec inna w ktorej
    trzeba. A bank caly czas mi steka zebym wzial od nich kredytowa a ja nie
    chce bo nie potrzebuje pieniedzy.
    W PKO BP trzeba wklepywac PIN

    "Więc pytam raz jeszcze: na czym polega problem z jej uzyskaniem? Wydawać by
    się mogło, ze to proste" - co tu jest proste bank tylko dla mnie tego nie
    zmieni

    Widzisz stales sie mlodzienczem przy mnie.
    siwi to sa nawet w dzisiajszych czasach mlodzi ludzie, u mnie jeden w wieku
    16 lat wylysial (kiedys)

    "Mimo wszystko obawiam się, że pierwszą kartę kredytową dostałem, kiedy
    jeszcze byłeś w szkole" -mozna miec 40lat i byc w szkole jeszcze