  • Data: 2004-12-07 22:58:11
    Temat: Re: VW e-direct a Plus Konto
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:cp5c84$il1$3@inews.gazeta.pl...
    > A poza wszystkim: jaki to problem mieć jakąś kartę na pin? Mam dziwne
    > wrażenie, że idealizujesz swoje marzenia.

    jakiej praktyki, uzywam karty od dawna, ale nie uzywam czesto bo po co
    nie mam marzen bo mi sa nie potrzebne

    przeciez ja widze na codzien jak ludzie mlodzi lataja co chwile do bankomatu
    by wyplacic 50zl, ja w takie sumki sie nie bawie wole duzo wieksze kwoty.

    a mi sie bardziej zdaje ze Ty i ten glenn to dzieci ktore uzwaja od nie tak
    dawna i wiecej tylko krzycza i pewnie mam racje, nie doszli Bankowcy.