  • Data: 2004-12-07 20:45:00
    Temat: Re: VW e-direct a Plus Konto
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Seba_Fan wrote:
    > chodzi Ci o to
    > ">To taką transakcję zareklamujesz. A co zrobisz jak nagle na wyciągu

    > nic nie zrobisz
    > tak jak sie ktos podpisze za Ciebie, na to samo wychodzi, tylko ze podpis
    > mozesz reklamowac (ale i tak to nic nie da)

    Oczywiście, że da - wystarczy poprosić o pomoc grafologa, a on
    potwierdzi lub zaprzeczy autentyczności podpisu.

    > ale mi nie chodzilo o to ze ktos zobaczy pin itd, tylko o to ze posiadajac
    > karte z pinem jest bardziej bezpieczna jesli taka karte gdzies zostawimy
    > badz zgubimy, a nie ze ktos sobie zobaczy pin albo podejdzie i przylozy bron
    > do glowy itd, za bardzo wychodzicie za obszar dyskusji

    Ile razy w miesiącu płacisz w sklepie i wklepujesz pin? Czy zasłaniasz
    się wpisując PIN i sprawdzasz czy nikt nie patrzy jak jest duża kolejka?

    Ja potrafię, nie wysilając się bardzo, poznać piny wklepywane przez
    około 1/3 ludzi, może nawet twój podglądałem z nudów stojąc z zakupami :-)

    reik.