  • Data: 2004-12-07 23:09:55
    Temat: Re: VW e-direct a Plus Konto
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-07 23:58, kiedy Seba_Fan napisał(a) co
    następuje:

    > a mi sie bardziej zdaje ze Ty i ten glenn to dzieci ktore uzwaja od nie tak
    > dawna i wiecej tylko krzycza i pewnie mam racje, nie doszli Bankowcy.

    Jak to miło, że mnie ktoś odmładza, choć Glenn (niewiele starsza od
    mojej córki) pewnie nie jest tak zadowolona jak ja. Ale dobrze
    mi to robi na siwiznę.
    Mimo wszystko obawiam się, że pierwszą kartę kredytową dostałem, kiedy
    jeszcze byłeś w szkole. Chociaż nie, pierwsza to była charge...
    Zresztą może się mylę. Twój ojcowski ton być może wynika z wieku, co z
    kolei tłumaczy zaburzenia pamięci krótkotrwałej i staranne unikanie
    odpowiedzi, tudzież omijanie własnych wcześniejszych wypowiedzi. Więc
    przypomnę. Przecież to Ty pisałeś, że chciałbyś mieć kartę na PIN,
    prawda? Ergo - nie masz takiej. Więc pytam raz jeszcze: na czym polega
    problem z jej uzyskaniem? Wydawać by się mogło, ze to proste.
    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*