  • Data: 2003-10-16 20:18:45
    Temat: Re: [VW] Polecenie Zapłaty - trzeba zmieniac?
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Oct 2003 21:36:07 +0200, "Bogdan B."
    <b...@h...pl> napisał(a):

    >Użytkownik "A_Zet"

    >Wyluzuj się. Nie miałem zamiaru zrobić nikomu krzywdy.

    Zrobiles krzywde sobie, jak to zwykle bywa z mlodymi (by nie
    pojsc bardziej wstecz...) ludzmi. Mnie nie zagrazasz. :-) Na to
    trzeba by...

    >Tak, wyraźnie jest to specjalność lokalna, w twojej okolicy.

    Specjalnosc lokalna jest w kazdej okolicy. Na tym polega cudowna
    wlasciwosc specjalnosci lokalnych, moj Ty myslicielu.

    >Dla klientów z Zabrza GSG (w którą jak obaj wiemy zamienił się GOZG),

    Nie wiem, i mi to zwisa. Pozostane w blogiej nieswiadomosci, gdyz ani
    mnie to ziebi ani grzeje.

    >wystawia rachunki płatne na konto BPH a nie PKO BP,

    nie wystawia na BPH, skoro wystawia na PKO, czlowieku, czy Ty naprawde
    nie widzisz, co stoi napisane? Czyzbym mial powtorzyc duzymi
    literami, ze wysylam przelewy na PKO??? To jest tam, gdzie sobie
    zyczy wystawca, a nie Twoje imaginacje? Wystawi na BPH, bede tam
    slal, mnie naprawde to zwisa. Byle wystawca nie wstawial glupawych
    wynalazkow w postaci liczb kontrolnych do starej numeracji. Bo na to
    nie ma zgody juz to nie mojej, ale automatow, ktore nie trawią takiej
    glupoty.

    >złośliwie dokładając do
    >numeru id klienta i numer faktury. Tak jest w mojej okolicy czyli Zabrzu.

    Wyluzuj sie i nie żądaj pisania duzymi literami, przeciez pisalem, ze
    byc moze jest to specjalnosc lokalna. A Ty mi na to robisz glupawy
    wyklad, jak wyglada U MNIE numer. Tak nie wyglada. Po prostu
    smiesznie brzmi wypowiedz slepego o kolorach. Czy gluchego o
    dzwiekach, jakkolwiek glusi tworzyli symfonie, niemniej nie potrafili
    sluchac (tu: czytac...).

    Co do zlosliwosci: glupcy ani maszyny zlosliwosci nie posiadaja.
    Mimo, a moze dlatego, ze ukuto na ten temat przyslowie... :-)))
    Nie doszukuj sie zatem zamyslu zlosliwosci tam, gdzie ze swieca go nie
    znajdziesz. Dokladaja to co potrafia. Po prostu.

    Wyglada na to, ze latwiej Ci sie dyskutuje z wlasna imaginacja, zatem
    z mojej strony EOD.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}