  • Data: 2003-10-17 16:39:59
    Temat: Re: [VW] Polecenie Zapłaty - trzeba zmieniac?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze raz - wyluzuj się.
    Co do wieku - z czasem nauczysz się traktować takie spory z mniejszą powagą.
    Jak piszę że ja dostaję rachunek płatny na BPH to tak dostaję.
    Trzeba było w pierwszym poście napisać że ty płacisz na PKO BP - gdybyś to
    zrobił, to byś się tak nie denerwował.
    Baw się dalej sam, mnie znudziła dyskusja z agresywnym nerwusem.

    spokojnego weekendu życzę,
    Bogdan B.