  • Data: 2003-10-16 19:36:07
    Temat: Re: [VW] Polecenie Zapłaty - trzeba zmieniac?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A_Zet"

    > I tak wlasnie wyglada to u mnie, zadnych numerow faktur, ani zadnej
    > rzeczy, ktora byles uprzejmy u mnie zobaczyc nie widzac.
    > Wyraznie pisalem, ze moze to jest specjalnosc lokalna...

    Wyluzuj się. Nie miałem zamiaru zrobić nikomu krzywdy.
    Tak, wyraźnie jest to specjalność lokalna, w twojej okolicy.
    Dla klientów z Zabrza GSG (w którą jak obaj wiemy zamienił się GOZG),
    wystawia rachunki płatne na konto BPH a nie PKO BP, złośliwie dokładając do
    numeru id klienta i numer faktury. Tak jest w mojej okolicy czyli Zabrzu.

    Bogdan B.