  • 1. Data: 2005-05-06 22:56:43
    Temat: VW Historia
    Od: "Waldemar" <n...@u...oj>

    Jak najprosciej przeniesc historie konta z www na dysk w celu przegladania
    offline ?

    Pozdrawiam!
    Waldek

  • 2. Data: 2005-05-06 23:07:43
    Temat: Re: VW Historia
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Waldemar napisał(a):

    > Jak najprosciej przeniesc historie konta z www na dysk w celu przegladania
    > offline ?
    >
    > Pozdrawiam!
    > Waldek

    Wydrukować do PDF

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 3. Data: 2005-05-07 00:30:10
    Od: "Waldemar" <n...@u...oj>

    Użytkownik "Markus Sprungk":

    > Wydrukować do PDF

    Interesuje mnie historia ze szczegolami. Jak ja zrzucic automatycznie na
    dysk ?

    Pozdrawiam!
    Waldek

  • 4. Data: 2005-05-07 06:22:19
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Waldemar napisał(a):

    > Interesuje mnie historia ze szczegolami. Jak ja zrzucic automatycznie na
    > dysk ?

    Automatycznie nie da się

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk