  • 1. Data: 2005-05-06 19:29:23
    Temat: Bilon w bankomatach?
    Od: "Paweł" <p...@v...pl>

    Witam!
    Pytanie lakoniczne. Wpłacać nie można, ale czy można wypłacać bilon z
    bankomatów?
    Pozdawiam! Paweł

  • 2. Data: 2005-05-06 19:40:14
    Temat: Re: Bilon w bankomatach?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie lakoniczne. Wpłacać nie można, ale czy można wypłacać bilon z
    > bankomatów?

    Technicznie to pewnie możliwe, choć nie spotkałem się z takim
    urządzeniem.

  • 3. Data: 2005-05-06 21:38:03
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie lakoniczne. Wpłacać nie można, ale czy można wypłacać bilon z
    > bankomatów?

    Wypłacać nie można, ale wpłacać można w bankomatach depozytowych

  • 4. Data: 2005-05-06 21:39:07
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 May 2005 23:38:03 +0200,
    osoba podpisana: SP9LWH <s...@a...pl>
    napisała:

    > Użytkownik "Paweł" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wypłacać nie można, ale wpłacać można w bankomatach depozytowych
    A ... przykład ?
    KJ

    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman

  • 5. Data: 2005-05-06 21:41:19
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ... przykład ?

    A widziałeś bankomat, który wydaje bilon ?
    Depozytowy przyjmie np. zlecenie wpłaty dowolnej kwoty na konto
    Pieniądze wkłada się do koperty

  • 6. Data: 2005-05-06 21:53:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SP9LWH wrote:

    > A widziałeś bankomat, który wydaje bilon ?
    > Depozytowy przyjmie np. zlecenie wpłaty dowolnej kwoty na konto
    > Pieniądze wkłada się do koperty
    Przy czym nie może to być bilon. Zwykle banki robią takie zastrzeżenie.
    Czy technicznie też są jakieś zabezpieczenia to nie wiem.

  • 7. Data: 2005-05-07 17:00:13
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    witek wrote:

    > Przy czym nie może to być bilon. Zwykle banki robią takie zastrzeżenie.
    > Czy technicznie też są jakieś zabezpieczenia to nie wiem.
    te pko z kopertami przechoda ;-)