  • 1. Data: 2005-05-06 21:24:45
    Temat: Obligacje skarbowe - pytanko laika
    Od: "Młody" <s...@t...no-spam.pl>

    Witam - mam kilka pytań

    1. Jak są oprocentowane obligacje - bardziej wolałbym te jedno lub dwuletnie

    2. Czy zysk z % z obligacji również podlega opodatkowaniu jak przy lokatach

    3. Czy obligacje np dwuletnie można sprzedać wcześniej niż niż ich termin
    wykupu - i czy traci się wtedy odsetki

  • 2. Data: 2005-05-06 21:31:51
    Temat: Re: Obligacje skarbowe - pytanko laika
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Młody napisał(a):
    > Witam - mam kilka pytań
    >
    > 1. Jak są oprocentowane obligacje - bardziej wolałbym te jedno lub dwuletnie

    No, nie jestem pewien, ale chyba poszczególne "wypusty" różnią się
    między sobą w szczegółach. Generalnie oparte są na wskaźniku inflacji +
    cośtam.

    > 2. Czy zysk z % z obligacji również podlega opodatkowaniu jak przy lokatach

    Niestety. Taka to już jest ta belka... Jak mówi że nie da - to nie da, a
    jak mówi, że da - to mówi.

    > 3. Czy obligacje np dwuletnie można sprzedać wcześniej niż niż ich termin
    > wykupu - i czy traci się wtedy odsetki

    Tia. Tam gdzie łyknąłeś tam się pozbędziesz. Odsetek nie tracisz.

  • 3. Data: 2005-05-06 21:38:29
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 May 2005 23:24:45 +0200,
    osoba podpisana: Młody <s...@t...no-spam.pl>
    napisała:
> [...]
    >
    > 3. Czy obligacje np dwuletnie można sprzedać wcześniej niż niż ich termin

    Na wszystkie pytania (z wyjątkiem może 2, na które odpowiedź znajdziesz
    w archiwum grupy) znajdziesz odpowiedź w dziale "listy emisyjne", na
    stronie www.obligacjeskarbowe.pl.

    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 4. Data: 2005-05-06 21:39:32
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

> [...]
    > lokatach
    >
    > 3. Czy obligacje np dwuletnie można sprzedać wcześniej niż niż ich termin

    Na te i inne podobne pytania znajdziesz precyzyjne odpowiedzi na stronie;
    http://www.obligacjeskarbowe.pl/

  • 5. Data: 2005-05-06 22:22:44
    Od: "Młody" <s...@t...no-spam.pl>

    Użytkownik "K.K." <e...@d...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Na te i inne podobne pytania znajdziesz precyzyjne odpowiedzi na stronie;
    > http://www.obligacjeskarbowe.pl/

    dziękiiiiiii;-)