  • 1. Data: 2003-03-17 12:18:06
    Temat: VVBank dla firm - nie rozumiem
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Hej,
    Ma ktoś z was firmowe konto on-line w VV Bank? Ile ono rzeczywiście kosztuje
    miesięcznie?
    W jednym miejscu czytam, że:

    Plusy Plus Konta Biznes
    (...) bezpłatne otwarcie i prowadzenie rachunku

    a w tabeli opłat i prowizji -
    RACHUNKI BANKOWE
    prowadzenie rachunku Konto e-direct
    Pakiet Standard 10,- PLN /mies.
    Pakiet Srebrny 15,- PLN /mies.
    Pakiet Złoty 20,- PLN /mies

    No to jak to w końcu jest?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-03-17 12:32:46
    Temat: Re: VVBank dla firm - nie rozumiem
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    BaLab wrote:
    > Plusy Plus Konta Biznes
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > (...) bezpłatne otwarcie i prowadzenie rachunku
    >
    > a w tabeli opłat i prowizji -
    > RACHUNKI BANKOWE
    > prowadzenie rachunku Konto e-direct
    ^^^^^^^^^^^^^^
    > Pakiet Standard 10,- PLN /mies.
    > Pakiet Srebrny 15,- PLN /mies.
    > Pakiet Złoty 20,- PLN /mies

    widzisz różnicę?
    Różne produkty to i różne ceny.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-03-17 12:57:02
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > BaLab wrote:

    > widzisz różnicę?
    > Różne produkty to i różne ceny.

    Żeby to było takie proste :-/. Wchodzę na stronę
    http://www.vwbankdirect.pl/indexplusbiz.html
    i mam opis produktu "Plus Konto Biznes", gdzie stoi, że prowadzenie jest za
    free, a obok - na tej samej stronie - link do tabeli opłat i prowizji, gdzie
    są opłaty za "prowadzenie rachunku Konto e-direct". Trochę dziwne, żeby ze
    strony jednego produktu był link do tabeli opłat za inny produkt. Przecież
    Accenture im tego nie robiło?
    A jak jednak tak jest - to pod jakim produktem szukać linku do TOiP
    dotyczącej "Plus Konto Biznes" ???

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-03-17 13:01:12
    Od: "Michal Grochala" <m...@s...pl>

    Korzystam z tego konta od kilku miesiecy wiec jesli nie wierzysz ich stronie
    to uwierz mi.

    Prowadzenie Plus Konto Biznes wynosi 0 zl (slownie: zero zlotych) - chyba ze
    zechcesz token, to wtedy 36 zl (slownie: trzydziesci szesc zlotych) rocznie
    za wyporzyczenie tokena.
    Przelewy tez sa darmowe.

    Natomiast faktem jest, ze ich strona informacyjna nie nalezy do
    najprzejrzystrzych.

    Pozdrowienia,

  • 5. Data: 2003-03-17 13:03:33
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    BaLab wrote:

    > A jak jednak tak jest - to pod jakim produktem szukać linku do TOiP
    > dotyczącej "Plus Konto Biznes" ???

    Obowiązują te opłaty, które sa podane niżej. Zresztą tam prawie wszystko
    jest free. Ale stronę to rzeczywiście mogliby zrobić czytelniejszą.

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2003-03-17 13:41:08
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Michal Grochala" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ze
    > zechcesz token, to wtedy 36 zl (slownie: trzydziesci szesc zlotych)

    OK, dzięki (Tobie i T.Staszewskiemu) za pomoc. A czy ten token jest
    obowiązkowy - a jak nie to jak inaczej można wykonywac przelewy on-line?
    Mają TANy?
    No i jak jest z wypłata pieniędzy kartą - jakoś to dziwnie wygląda, ze
    wypłata w kraju z bankomatu 1,50 zł (do 400 zł) oraz za friko 400 zł i
    więcej. Zwykle im wiecej wypłacasz tym więcej płacisz... no ale... I jeszcze
    z TOiP wynika, że dotyczy to dowolnego bankomatu w kraju (równie dobrze moze
    być to PKO BP, Citek, Euronet) - czy to prawda?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 7. Data: 2003-03-17 13:45:27
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    BaLab wrote:

    > OK, dzięki (Tobie i T.Staszewskiemu) za pomoc. A czy ten token jest
    > obowiązkowy - a jak nie to jak inaczej można wykonywac przelewy
    > on-line? Mają TANy?

    Jak chcesz korzystać z konta przez net to musisz zapłacić za token, jak nie
    to zostaje Ci tylko telefon

> [...]
    > jeszcze z TOiP wynika, że dotyczy to dowolnego bankomatu w kraju
    > (równie dobrze moze być to PKO BP, Citek, Euronet) - czy to prawda?

    Mylisz znowu e-direct z pluskontem! Jedno z drugim nie ma nic wspólnego - do
    pluskonta nie ma kart w ogóle.
    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-03-17 14:23:26
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mylisz znowu e-direct z pluskontem! Jedno z drugim nie ma nic wspólnego -
    do
    > pluskonta nie ma kart w ogóle.

    Nie to, że nie, bo wprost przeciwnie - tak, ale ponownie:
    na http://www.vwbankdirect.pl/indexplusbiz.html jest link do Tabeli Opłat i
    Prowizji, gdzie stoi jak byk:

    USŁUGI BEZPŁATNE
    . przelewy z rachunku z wyjątkiem przelewów na ZUS
    . realizacja zlecenia jednorazowego, okresowego lub stałego
    . miesięczny wyciąg z rachunku
    . wydanie lub wznowienie karty podstawowej
    . zastrzeżenie karty
    . dyspozycja zerwania lokaty przed terminem zapadalności
    . dostęp do obsługi telefonicznej TELEdirect

    i nie ma, że nie dotyczy to "Plus Konto Biznes". Więc proszę o wybaczenie -
    to nie mi się miesza, ale VW chyba trochę namieszało jak już ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 9. Data: 2003-03-18 07:58:47
    Od: "Michal Grochala" <m...@s...pl>

    VW namieszal na swojej stronie to jest fakt i jego strona wprowadza w blad,
    ale sytuacja rzeczywista wyglada tak:

    Plus Konto Biznes:
    - prowadzenie gratis
    - polaczenia telefoniczne 0 800 ... (czyli gratis)
    - przelewy przes telefon gratis - z wyjatkiem ZUS (za ktory trzeba placic)
    - jak chcesz dostep przez www, to token OBOWIAZKOWY - 36 zl/rok
    - miesieczne wyciagi gratis (ale tylko jak sie cos zmieni na koncie)
    - potwierdzenie przelewu wysylane do domu 2 zl (tu nie dam glowy)
    - potwierdzenie przelewu do ZUS 4zl (za wszystkie 3 skladniki razem)
    - nie ma karty do tego konta
    - nie ma kredytu w koncie
    - przelewy do ZUS i US ze stron www - nie sa narazie mozliwe (tylko telefon)

    Konto e-direct (trzy pakiety)
    - odowiednio 10, 15, 20 zl miesiecznie
    - za to token to tych kont gratis
    - jest karta do konta oraz kredyt w koncie
    - ...
    - dalej nie znam bo mam tylko konto Plus Biznes

    Pozdrowienia,