  • 1. Data: 2003-03-17 12:32:28
    Temat: Porzelew - potwierdzenie do PDF
    Od: "Zdenek Smetana" <z...@o...pl>

    Witam,

    Czy ktoś się orientuje, jakie banki (poza Inteligo) mają opcję
    generowania potwierdzenia przelewu/wyciągu do pliku PDF?

    Pozdrawiam,

    ZS

  • 2. Data: 2003-03-17 12:45:59
    Temat: Re: Porzelew - potwierdzenie do PDF
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 17, 2003 at 01:32:28PM +0100, Zdenek Smetana wrote:

    >Czy ktoś się orientuje, jakie banki (poza Inteligo) mają opcję
    >generowania potwierdzenia przelewu/wyciągu do pliku PDF?

    Hm. Ja robie '| ps2pdf ' i mam w .pdf - gdzie tutaj ten "bajer"?

    --

    --w

  • 3. Data: 2003-03-17 13:01:50
    Od: n...@p...onet.pl

    > Hm. Ja robie '| ps2pdf ' i mam w .pdf - gdzie tutaj ten "bajer"?

    a tak konkretniej?

  • 4. Data: 2003-03-17 13:02:34
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Zdenek Smetana" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś się orientuje, jakie banki (poza Inteligo) mają opcję
    > generowania potwierdzenia przelewu/wyciągu do pliku PDF?

    A po co?

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 5. Data: 2003-03-17 13:08:54
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> wrote in message

    > A po co?

    Ales odpowiedzial na pytanie. Pomogles koledze ? To lepiej zamilcz zamiast
    pisac glupoty.

  • 6. Data: 2003-03-17 13:09:03
    Od: "Zdenek Smetana" <z...@o...pl>

    "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> wrote:
    > Użytkownik "Zdenek Smetana" <z...@o...pl> napisał w
    wiadomości

    > A po co?

    Na przykład po to, żeby takie potwierdzenie mailem wysłać albo
    wydrukować i nie używać do tego żadnych dodatkowych narzędzi...
    tylko po prostu kliknąć. Szybciej & prościej.

    ZS

  • 7. Data: 2003-03-17 13:12:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Zdenek Smetana" <z...@o...pl> napisał:
    > Czy ktoś się orientuje, jakie banki (poza Inteligo) mają opcję
    > generowania potwierdzenia przelewu/wyciągu do pliku PDF?

    _Obecnie_ chyba tylko inteligo, ale to sie niebawem zmieni ;-))

  • 8. Data: 2003-03-17 13:14:56
    Temat: Re: Re: Porzelew - potwierdzenie do PDF
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 17, 2003 at 02:01:50PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    >a tak konkretniej?

    Zamiast drukowac .ps co sie robi domyslnie robi mi sie konwersja do
    .pdf.

    System Linux, bo moze to nie bylo powiedziane, ale jesli sobie
    ghostscripta zalozysz to na kazdym bedzieszmogl (+definicja drukarki).

    --

    --w

  • 9. Data: 2003-03-17 13:15:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 17, 2003 at 02:08:54PM +0100, WaSyL wrote:

    >"Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> wrote in message

    >Ales odpowiedzial na pytanie. Pomogles koledze ? To lepiej zamilcz zamiast
    >pisac glupoty.

    Ten co pomogl sie odezwal.

    A pytanie bylo bardzo dobre, sam nie widze wiekszych zalet (nawet
    wysylanie .pdf mnie nie przekonuje - skoro moge je stobie sklecic z
    niczego - na co mi takie potwierdzenie?)

    --

    --w

  • 10. Data: 2003-03-17 13:19:34
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > System Linux, bo moze to nie bylo powiedziane, ale jesli sobie
    > ghostscripta zalozysz to na kazdym bedzieszmogl (+definicja drukarki).

    A jak sie zachowuja polskie fonty?
    Kiedys testowalem jakies programiki do konwersji i wszystko
    sie rozsypowalo na pliterkach :(

    Pix