  • 1. Data: 2003-03-17 11:08:50
    Temat: Bosze, zaczynam mieć dosyć telepekao...
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    ...ostatnio głównie ze względu na trudności z dostępem. Strasznie wolno, co
    chwila się wywala, chyba szybciej poszłoby w marmurku :(.
    Oj, mam wrażenie, że Francuziki robią wszystko, żeby wyłożyć ten bank,
    przynajmniej w detalu. Cholerne pacany.
    T.

  • 2. Data: 2003-03-17 11:12:12
    Temat: Re: Bosze, zaczynam mieć dosyć telepekao...
    Od: s...@p...onet.pl

    > Oj, mam wrażenie, że Francuziki robią wszystko, żeby wyłożyć ten bank,
    > przynajmniej w detalu. Cholerne pacany.
    > T.

    chyba ci się z TPSA pomyliło?

  • 3. Data: 2003-03-17 11:14:15
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chwila się wywala, chyba szybciej poszłoby w marmurku :(.
    > Oj, mam wrażenie, że Francuziki robią wszystko, żeby wyłożyć ten bank,

    A coz tam francuziki maja do roboty - toz to makarony..

  • 4. Data: 2003-03-17 11:15:49
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
    > Oj, mam wrażenie, że Francuziki robią wszystko, żeby wyłożyć ten bank,

    To nie żabojady, to Uniburdello Italiano ;) ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-03-17 11:22:14
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A coz tam francuziki maja do roboty - toz to makarony..

    ... UniBandito Italiano ;-)))

  • 6. Data: 2003-03-17 11:36:26
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> wrote in message
    > ...ostatnio głównie ze względu na trudności z dostępem. Strasznie wolno,
    co
    > chwila się wywala, chyba szybciej poszłoby w marmurku :(.

    To nie telepekao tylko internet gdzieś po drodze.
    U mnie chodzi.

  • 7. Data: 2003-03-17 16:31:47
    Od: "Bartek" <...@q...pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To nie telepekao tylko internet gdzieś po drodze.
    > U mnie chodzi.

    Chyba jednak Tomek ma racje, od pewnego czasu zauwazam znacze
    zeslimaczenie serwisu telepekao. Dodam ze korzystam z roznych lacz, tpsa
    (dsl) w domu, pol34/155 (siec akademicka) w pracy.

    Bartek.

  • 8. Data: 2003-03-17 17:50:59
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > chyba ci się z TPSA pomyliło?

    Złość zaślepia, nie wiedziałeś? :))) Po kilku godzinach ślamarzenia nagle
    wszystko ruszyło jak należy. Dodam, że wina ewidentnie po stronie serwera
    banku, bo wszystko inne w inecie hulało jak trzeba.
    T.

  • 9. Data: 2003-03-17 17:51:23
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message

    > ... UniBandito Italiano ;-)))

    ROTFL :)))
    T.

  • 10. Data: 2003-03-17 17:57:30
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    A tak BTW, to trzymam się go jak pijany płotu, choć ostatnio przymknąłem
    konto firmowe (praktycznie nieużywane) - jak mi zaproponowali drastyczną
    podwyżkę abonamentu. Ale cóż, mam wrażenie, że ciągle pozytywy (względnie)
    przeważają, albo negatywy nie dominują na tyle aby przelać czarę goryczy, no
    i ta "bariera potencjału" do przeskoczenia przy ewentualnych przenosinach
    gdzieś indziej. Chyba na to łobuzy liczą...
    T.