  • 1. Data: 2005-08-16 11:38:04
    Temat: VISA KK Multi i Saturn
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Otoz, karta VISA KK Multi w Saturnie zaplacic sie nie da. Dzisiaj po raz
    kolejny nie przeszla mi autoryzacja, a oni innych terminali tam nie maja.

    Multi mowi, ze to wina PolCardu i ich terminalu, PolCard mowi ze to jest
    wina banku, Saturn mowi ze oni nie wiedza i im to wisi bo to nie ich sprawa.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-08-16 18:28:04
    Temat: Re: VISA KK Multi i Saturn
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Multi mowi, ze to wina PolCardu i ich terminalu, PolCard mowi ze to jest
    > wina banku, Saturn mowi ze oni nie wiedza i im to wisi bo to nie ich

    Mialem podobnie z multi, w terminalach wbk/cardpoint. KK nie przechodziła, a
    raz dostałem komunikat "nie honorować". W tych miejscach KK citka poszła bez
    problemu. Multi olało problem, wiec ja olałem KK multi ;))

  • 3. Data: 2005-08-16 21:49:59
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Mithos napisał(a):
    > Otoz, karta VISA KK Multi w Saturnie zaplacic sie nie da. Dzisiaj po raz
    > kolejny nie przeszla mi autoryzacja, a oni innych terminali tam nie maja.

    płacę bez problemu. Podobnie, jak w innych terminalach polcardu

    M.

  • 4. Data: 2005-08-17 09:51:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > płacę bez problemu. Podobnie, jak w innych terminalach polcardu

    U mnie jest to jedyny sklep, gdzie zaplacic sie nie da.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-08-17 21:11:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Mithos napisał(a):

    > U mnie jest to jedyny sklep, gdzie zaplacic sie nie da.

    Specjalnie dla Ciebie dokonam testowego zakupu ;-)

    M.