  • 1. Data: 2005-08-15 12:12:26
    Temat: Karta Maestro BGZ i wypłata z bankomatow w Londynie.
    Od: "docc" <d...@g...pl>

    Czy mogłby ktos z Was odpowiedzisc mi czy mozna wyplacac karta Maestro BGZ z
    bankomatow w Londynie,ew czy mozna nia placic w sklepach a jezeli tak to czy
    "duzo" bede stratny na kursie wymiany funt-złoty przy wyplacie z bankomatu?
    Znajoma jest w Anglii i bardzo potrzebuje gotowki a ma tylko ta karte ze
    soba i nie wiem czy mam wplacic jej pieniazki na konto z ktorego ma karte.
    Ew jaki inny szybki i tani sposob dostarczenia jej gotowki do Londynu(kiedys
    na grupie byla chyba dyskusja o jakis kartach pre-paid?)
    Dziekuje za pomoc!

  • 2. Data: 2005-08-16 06:48:31
    Od: Marcin Gondek <d...@N...SPAM.e-utp.net>

    docc wrote:
> [...]
    > Ew jaki inny szybki i tani sposob dostarczenia jej gotowki do Londynu(kiedys
    > na grupie byla chyba dyskusja o jakis kartach pre-paid?)

    Moze western union?

    --
    Marcin Gondek
    http://fido.e-utp.net

  • 3. Data: 2005-08-16 07:21:40
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Marcin Gondek <d...@n...spam.e-utp.net> wrote:
    > Moze western union?

    Miał być "... i tani".
    Western Union jest jedynie szybki.

    A żeby odpowiedzieć na pytanie potrzebna jest informacja co pytający
    rozumie pod pojęciem szybki oraz o jakiego rzędu kwotę chodzi.

    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en