  • 1. Data: 2005-08-15 09:48:04
    Temat: KK <-> KD tłoczona - podróż
    Od: "clear" <m...@t...pl>

    Zastanawia mnie jedno pytanie.

    Jakie są różnice w posługiwaniu sie kartą kredytową i kartą debetową
    wypukłą? Oczywiście wiem czym się różnią, ale interesuje mnie kwestia
    użytkowania tych kart w USA. Wyjeżdżam za kilka tygodni i będę musiał
    wypożyczyć samochód. Na stronach wypożyczalni jest wszędzie napisane ze
    akceptują karty kredytowe, ale np. karty debetowe wypukłe (volkswagen
    direct) wyglądają identycznie jak normalna kredytowa.

    Pytanie czy wypożyczą mi samochód na taką debetową wypukłą, czy nie???

  • 2. Data: 2005-08-15 12:08:07
    Temat: Re: KK <-> KD tłoczona - podróż
    Od: "Marcin B." <sp**yogin**am@astercity.net>

    "clear" <m...@t...pl> wrote in message
    > Zastanawia mnie jedno pytanie.

    Bardzo brzydko to powiedziales...

> [...]
    > direct) wyglądają identycznie jak normalna kredytowa.
    >
    > Pytanie czy wypożyczą mi samochód na taką debetową wypukłą, czy nie???

    Jezeli obie sa wypukle zadnych roznic nie odczujesz.

    Pzdr,
    Vlad

  • 3. Data: 2005-08-15 12:47:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Raczej "napisałeś", jeśli już się czepiamy :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2005-08-15 13:35:28
    Temat: RE: KK <-> KD t?oczona - podró?
    Od: v...@g...pl (VX)

[...]

    Jezeli nie jest to jakas visa electron i na terminalu nie wyswietli sie, ze debit
    card to nie ma problemu. Ja wypozyczalem w USA wielokrotnie ale na debita cards
    wydane w bankach amerykanskich. Karty oczywiscie wypukle z logo np. Visa.

    --
    Tylko w sierpniu Avanti tak

  • 5. Data: 2005-08-16 21:38:24
    Temat: Re: KK <-> KD t3oczona - podró?
    Od: "Ksywka" <p...@w...net>

    witam,
    z tego co wiem, to karte wypukla debetowa stworzyli po to, by ludzie ktorzy
    nie moga miec (nie chca miec) kart kredytowycg mogli korzystac ze wszelkich
    przywilejow jakie sie ich dotycza. czyli mozesz zaplacic przez internet,
    mozesz za wynajem samochodu, mozesz przez telefon, itp. taka jest np visa
    classic bzwbk
    pozdrawiam,
    ksywka