  • 1. Data: 2003-03-12 09:38:18
    Temat: VE z Sercem w Inteligo
    Od: m...@p...onet.pl

    Czy już można zamawiać nową kartę VE z Sercem w Inteligo? Jak ona wygląda? I czy
    tak samo funkcjonuje jak ta normalna? (transakcje netowe)
    I co z tej karty idzie na fundację (zyskami z transakcji bezgotówkowych bank
    dzieli się z fundacją?)?

  • 2. Data: 2003-03-12 09:56:10
    Temat: Re: VE z Sercem w Inteligo
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > Czy już można zamawiać nową kartę VE z Sercem w Inteligo? Jak ona wygląda? I czy
    Nie - rozmowa parę minut temu z ilinką
    > tak samo funkcjonuje jak ta normalna? (transakcje netowe)
    > I co z tej karty idzie na fundację (zyskami z transakcji bezgotówkowych bank
    > dzieli się z fundacją?)?

    Wg Ilinki nie ma różnicy.
    KJ

  • 3. Data: 2003-03-12 10:40:10
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > tak samo funkcjonuje jak ta normalna? (transakcje netowe)
    > I co z tej karty idzie na fundację (zyskami z transakcji bezgotówkowych

    Dzieli się z fundacją, która odkłada kasę na problemy sercowe klientów,
    którzy trafią na kardiologię po zapoznaniu się z nową Taryfą Opłat i
    Prowizji Inteligo - zwłaszcza właścicieli mikrofirm ;-))))

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2003-03-12 10:49:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał:

    > Dzieli się z fundacją, która odkłada kasę na problemy sercowe klientów,
    > którzy trafią na kardiologię po zapoznaniu się z nową Taryfą Opłat i
    > Prowizji Inteligo - zwłaszcza właścicieli mikrofirm ;-))))

    ROTFL LOL ;-))))))))))))))))))

  • 5. Data: 2003-03-12 22:02:45
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > tak samo funkcjonuje jak ta normalna? (transakcje netowe)
    > I co z tej karty idzie na fundację (zyskami z transakcji bezgotówkowych

    Z tego, co się dowiedziałem - póki co ten produkt nie jest oferowany.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 6. Data: 2003-03-13 08:12:46
    Od: m...@o...pl

    > Z tego, co się dowiedziałem - póki co ten produkt nie jest oferowany.

    Ale za to opisują go już w gazetach (np. w dzisiejszej Gazecie Stołecznej na
    str. 9)... :-)

    m23m

  • 7. Data: 2003-03-13 08:25:46
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale za to opisują go już w gazetach (np. w dzisiejszej Gazecie Stołecznej
    na
    > str. 9)... :-)

    I ma ladny wyglad...

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=664574&type_id=1&la
    ng=PL

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-03-13 10:01:31
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale za to opisują go już w gazetach (np. w dzisiejszej Gazecie Stołecznej
    na
    > str. 9)... :-)

    Już jest. Zamówiłem.

    Część zysku banku z transakcji bezgotówkowych idzie na program budowy
    polskiego sztucznego serca, więc polecam zamawianie tych kart!

    Tym bardziej, że może się to odbyć bezboleśnie - można zamówić tę kartę do
    rachunku, na którym już jest karta. I dopiero jak dotrze - można zamknąc
    starą i aktywować nową.

    Kartę można zamówić w serwisie WWW w dziale "moje dane" albo u konsultanta.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2003-03-13 11:40:30
    Od: m...@o...pl

    > Już jest. Zamówiłem.

    Ja też. :-)
    A przy okazji wykryłem, że system podaje błędną datę ważności karty dotychczas
    używanej... :-(

    m23m

  • 10. Data: 2003-03-13 11:48:59
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    > A przy okazji wykryłem, że system podaje błędną datę ważności karty
    dotychczas
    > używanej... :-(

    Wydaje Ci się. Dzwoniłem na infolinię. Zorientowali się zaraz po tym jak
    wprowadzili tą nowość. Mają szybko zmienić.
    Pozdr
    Mariusz Jakimiuk