Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2003-03-12 09:10:05
Temat:Pieniadze z Niemiec do Polski (pytanie)
Od:s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich! Mam pytanie, moze jakos poradzicie. Jak droga bankowa przeslac
pieniadze od klienta w Niemczech do Polski tak by jak najszybciej one doszly?
Slyszalem opinie, ze to moze nawet 2 tygodnie isc... Chodzi o to, ze firma jest
mloda, pieniadze z wysylki ida na kolejna produkcje, jesli rzeczywiscie idzie to
tyle czasu to bedzie zastuj w robocie. Gdzie najlepiej zalozyc konto by szlo to
jak najszybciej i przy mozliwie malej prowizji i oplacie? Ktos tam cos wspominal
bym sprawdzil Deutsche Bank... Z gory dzieki!
jerry

2. Data: 2003-03-12 11:57:19
Temat:Re: Pieniadze z Niemiec do Polski (pytanie)
Od:s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

W sumie to zalezy od banku zagranicznego
on wysyla komunikat SWIFT, w ktorym zawarta jest data waluty czyli data
realizacji takiego przelewu w Polsce
polski bank ma niewiele do zrobienia
a zagraniczne banki nie przelewaja szybciej do swoich filii, idzie tak jak
normalnie

przynajmniej tak wynika z moich doswiadczen