  • 1. Data: 2003-03-12 09:10:05
    Temat: Pieniadze z Niemiec do Polski (pytanie)
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam wszystkich! Mam pytanie, moze jakos poradzicie. Jak droga bankowa przeslac
    pieniadze od klienta w Niemczech do Polski tak by jak najszybciej one doszly?
    Slyszalem opinie, ze to moze nawet 2 tygodnie isc... Chodzi o to, ze firma jest
    mloda, pieniadze z wysylki ida na kolejna produkcje, jesli rzeczywiscie idzie to
    tyle czasu to bedzie zastuj w robocie. Gdzie najlepiej zalozyc konto by szlo to
    jak najszybciej i przy mozliwie malej prowizji i oplacie? Ktos tam cos wspominal
    bym sprawdzil Deutsche Bank... Z gory dzieki!
    jerry

  • 2. Data: 2003-03-12 11:57:19
    Temat: Re: Pieniadze z Niemiec do Polski (pytanie)
    Od: s...@p...onet.pl

    W sumie to zalezy od banku zagranicznego
    on wysyla komunikat SWIFT, w ktorym zawarta jest data waluty czyli data
    realizacji takiego przelewu w Polsce
    polski bank ma niewiele do zrobienia
    a zagraniczne banki nie przelewaja szybciej do swoich filii, idzie tak jak
    normalnie

    przynajmniej tak wynika z moich doswiadczen