  • 1. Data: 2003-03-12 08:57:09
    Temat: Konto firmowe
    Od: "Rolnik" <b...@p...fm>

    Witam!
    Doradźcie który bank wybrać w mojej sytuacji;
    Mała firma, a właściwie gospodarstwo sadownicze, w którym poprzez konto
    przechodzi około 10 do 30 tyś zł miesięcznie.
    Chciałbym, żeby;
    - konto można było obsługiwać via internet,
    - obsługa przelewów wchodzących i wychodzących za granicę,obsługa walutowa
    EURO i USD
    - szanse na kredyt obrotowy/debet w wysokości do 100 tyś. zł( jeśli chodzi o
    dokumentację moich obrotów, to jako gospodarstwo rozliczam się z podatku VAT
    na zasadach ogólnych i prowadzę ewidencje VAT, nie prowadzę pozatym żadnej
    księgowości)
    -ewentualnie jakaś karta ale niekoniecznie
    -
    --
    Bartek P. vel Rolnik
    GG 145819

  • 2. Data: 2003-03-12 09:22:23
    Temat: Re: Konto firmowe
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Rolnik napisał:
> [...]
    > księgowości)
    > -ewentualnie jakaś karta ale niekoniecznie

    Millenium? Obsluga przez Inet, przy takich obrotach linia kredytowa w
    wysokosci 100 tys bez problemu (chyba, ja swoja linie zalatwialem
    jeszcze w BIG BG, ale ciagle ja mam, mimo ze od dwoch lat nie udalo mi
    sie osiagnac dodatniego salda na koncie), przelewy za granice, rachunki
    walutowe, rozne karty.

    Jestem klientem BG od dosyc dawna i z reguly wieszlem na tym banku psy,
    tym bardziej, ze zdarzalo im sie wywinac jakis krzywy numer od czasu do
    czasu. No i kiedys byla beznadziejna obsluga. Ale potem bylo coraz
    lepiej, a teraz, od kiedy odpalili Millenium i MilleNet jest zupelnie
    OK. Ciekawe, nie?

    Bartol

  • 3. Data: 2003-03-12 10:00:35
    Od: "Rolnik" <b...@p...fm>

> [...]
    > jeszcze w BIG BG, ale ciagle ja mam, mimo ze od dwoch lat nie udalo mi
    > sie osiagnac dodatniego salda na koncie),
    Na stronach milenium napisane jest, że o Pożyczka w rachunku bieżącym można
    się ubiegać dopiero, jak 6 miesięcy posiada się rachunek firmowy, czy
    zaliczą mi historię rachunku z innego banku?

  • 4. Data: 2003-03-12 10:14:18
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Rolnik napisał:

    > Na stronach milenium napisane jest, że o Pożyczka w rachunku bieżącym można
    > się ubiegać dopiero, jak 6 miesięcy posiada się rachunek firmowy, czy
    > zaliczą mi historię rachunku z innego banku?

    Nie wiem jak ich standardy, ale tu chyba wiele zalezy od pracownika
    banku na jakiego trafisz. Jak Ci jeden odmowi, to pojdz do innego
    oddzialu. Wiem, ze to paranoja, ale jest to czesto jedyny sposob na
    sensowne zalatwienie sprawy. Najlepiej zadzwon do banku i zapytaj, moze
    zalatwisz sprawe od reki i bez problemow.

    Kiedys chcialem sie przeniesc do Slaskiego. Na www znalazlem informacje,
    ze jak przyniose historie rachunku z 3 miesiecy i zadeklaruje, ze
    zlikwiduje stare konto to dostane niegorsze warunki niz mialem. Wzialem
    historie z 3 miesiecy i poszedlem do oddzialu. Tam jakis wypomadowany
    palant stwierdzil, ze owszem ale historia powinna byc z 6 miesiecy i do
    tego i tak dadza mi to co uznaja za stosowne, a nie to co bym chcial.
    Wiecej do Slaskiego nie zajzalem.

    Bartol

  • 5. Data: 2003-03-12 11:04:09
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Rolnik" <b...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > księgowości)
    > -ewentualnie jakaś karta ale niekoniecznie

    Przejrzyj jeszcze ofertę Business Class w MultiBanku. Jak jest dokładnie z
    dostępnością kredytu od zaraz - nie wiem. Generalnie oferta kredytowa jest
    jak najbardziej.
    Są przelewy SWIFT tam i z powrotem :-), rachunki walutowe - wszystko przez
    Internet.
    Prowadzenie rachunku - 9 zł miesięcznie, przelewy 0,50 zł.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 6. Data: 2003-03-12 11:08:59
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Prowadzenie rachunku - 9 zł miesięcznie, przelewy 0,50 zł.

    a zus i us'y za free ;)))

  • 7. Data: 2003-03-12 11:58:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Witek wrote:
    > a zus i us'y za free ;)))

    Eeee - ale rolnicy nie placa ZUSu ;)

  • 8. Data: 2003-03-12 12:12:15
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    > Eeee - ale rolnicy nie placa ZUSu ;)

    No fakt, oni maja KRUS ;)

  • 9. Data: 2003-03-12 12:26:43
    Od: "Rolnik" <b...@p...fm>

    napisał w wiadomości news:b4n7os$dm9$1@news.onet.pl...

    > Eeee - ale rolnicy nie placa ZUSu ;)

    Ale pracownikom zus opłacam

    Najważniejszym elementem mojego zapotrzebowania jest kredyt- takie czasy-
    jaka może być stopa procentowa?

  • 10. Data: 2003-03-12 12:43:00
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Ale pracownikom zus opłacam

    > Najważniejszym elementem mojego zapotrzebowania jest kredyt- takie czasy-
    > jaka może być stopa procentowa?

    Zobacz tutaj
    http://www.multibank.pl/biznes/multikonto_bc.jhtml
    z prawej strony masz info o kredytach