  • 1. Data: 2003-03-12 08:49:54
    Temat: Uwaga Inteligowcy
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Wszedlem cos zrobic na koncie i znalazlem informacje o zmianach w TOiP.

    Od dzisiaj wyplaty w Eronetach kosztuja 4,50 (niezaleznie od kwoty).
    Darmowe sa wyplaty w bankomatach PKO BP (ale juz na stale, a nie
    promocyjnie).

    Bartol

  • 2. Data: 2003-03-12 08:55:33
    Temat: Re: Uwaga Inteligowcy
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Bartol Partol wrote:
> [...]
    >
    > Od dzisiaj wyplaty w Eronetach kosztuja 4,50 (niezaleznie od kwoty).
    > Darmowe sa wyplaty w bankomatach PKO BP (ale juz na stale, a nie

    No tak pozycja 28 i 29
    http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html
    Jednym slowem hehehhe Inteligo jak zawsze :) Ciekawe ile tym razem
    bedzie postow Inteligo Zlodziej! POBRANO ODE MNIE 4.50 za wyplate z
    Euronetu ;)

    Bankomaty PKO BP nie maja zadnej funkcjonalnosci z Euronetu....huh
    (sprawdzeanie salda jeszcze darmowe ;)

  • 3. Data: 2003-03-12 09:16:21
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

> [...]
    > Jednym slowem hehehhe Inteligo jak zawsze :) Ciekawe ile tym razem
    > bedzie postow Inteligo Zlodziej! POBRANO ODE MNIE 4.50 za wyplate z

    Obawialem sie, ze jak PKO lyknie Inteligo, to zaczna sie robic jaja. I
    niestety moje obawy sie spelnily.

    Ani na stronie glownej serwisu www.inteligo.pl ani w mailu z wyciagiem
    sprzed paru dni o zmianach ani mru, mru. Nowosc o zmianie tabeli
    dostepna jest dopiero na stronie z nowosciami, ale kto tam zaglada,
    skoro najswiezsze nowosci sa na stronie glownej?

    Po zalogowaniu owszem jest nowosc, ale troche dziwna:
    "Zgodnie z decyzją Banku od 12.03.2003. zmianie uległy niektóre stawki
    Tabeli opłat i prowizji. Aż 1700 darmowych bankomatów jest teraz stałym
    elementem Tabeli dla kont prywatnych. Więcej."

    Nie zajzalbym dalej, gdyby cos mnie nie tknelo. Nie wiem co, chyba te
    1700 bankomatow (po polaczeniu chwalili sie, ze mozna za darmo korzystac
    z ponad 2000). Ale tam tez nie wprost o tym o co chodzi, tylko troche
    dookola:

    "Zmiana Tabeli opłat i prowizji

    Zgodnie z decyzją Banku od dnia 12.03.2003. zmianie uległy niektóre
    stawki Tabeli opłat i prowizji.

    Od teraz darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów PKO Banku Polskiego nie
    są już formą promocji, ale zostały na stałe wpisane w Tabelę jako nowa
    pozycja - "wypłata w bankomatach własnych Banku". Dzięki temu wszyscy
    posiadacze kont prywatnych mają do swojej dyspozycji sieć ponad 1700
    darmowych bankomatów.
    Jest to zdecydowanie najszersza sieć bankomatów własnych oferowana
    posiadaczom kont internetowych w Polsce.

    Dodatkowo w ramach tej zmiany ujednolicone zostały również opłaty za
    wypłatę we wszystkich pozostałych bankomatach. Teraz, niezależnie od
    kwoty wypłaty, opłata jest stała i wynosi 4,50 zł. Ta sama stawka
    obowiązuje także dla wszystkich wypłat z kont firmowych."

    No wlasnie. Trzeba wejsc na strone z tabela i znalezc, ze Euronet jest
    platny.

    Rozumiem, ze wszyscy staraja sie robic dobra mine do zlej gry, ale
    niektore dzialania to czyste kurestwo. Poza tym co za problem wyslac do
    ludzi maila o zmianie TOiP? Czy informaowanie o tym korespondencyjnie z
    odpowiednim wyprzedzeniem nie jest przypadkiem obowiazkiem banku?

    > Bankomaty PKO BP nie maja zadnej funkcjonalnosci z Euronetu....huh

    A to juz totalna kiszka. Inteligo uzywam jednak tylko do platnosci,
    przelewow i placenia karta w Internecie. Luznej kasy tam nie trzymam,
    chociaz mialem taki zamiar. Teraz zrezygnowalem.

    Bartol

  • 4. Data: 2003-03-12 09:38:05
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Bartol Partol wrote:
> [...]
    >
    > Od dzisiaj wyplaty w Eronetach kosztuja 4,50 (niezaleznie od kwoty).
    > Darmowe sa wyplaty w bankomatach PKO BP (ale juz na stale, a nie

    Czyli mogę zamówić kartę i zlikwidowac konto w "naziemnym" PKOBP KJ :-)
    KJ

  • 5. Data: 2003-03-12 09:58:01
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Bartol Partol" <b...@p...c> wrote in message
> [...]
    >
    > Od dzisiaj wyplaty w Eronetach kosztuja 4,50 (niezaleznie od kwoty).
    > Darmowe sa wyplaty w bankomatach PKO BP (ale juz na stale, a nie

    Zauwazcie, ze w bankomatach Euronetu np za darmo sprawdza sie saldo, a potem
    po sprawdzeniu salda trzeba isc do bankomatu PKO BP, zeby sobie wyplacic -
    boszzzzz..... ;-)

    Przy okazji - wczoraj PKO BP zlamalo prawo (ustawa o swiadczeniu uslug droga
    elektroniczna) - 11 marca wyslali mailem oferte handlowo-reklamowa (nigdy
    takiej zgody nie wyrazalem :-) :

  • 6. Data: 2003-03-12 10:05:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał:

    > Zauwazcie, ze w bankomatach Euronetu np za darmo sprawdza sie saldo, a potem
    > po sprawdzeniu salda trzeba isc do bankomatu PKO BP, zeby sobie wyplacic -
    > boszzzzz..... ;-)

    Hihihi ;-) SMSem tez nie sprawdzisz salda, jak nie masz jednego z platnych
    serwisow SMS ;-//

  • 7. Data: 2003-03-12 11:18:25
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Bartol Partol <b...@p...c> wrote:

    > Od dzisiaj wyplaty w Eronetach kosztuja 4,50 (niezaleznie od kwoty).
    > Darmowe sa wyplaty w bankomatach PKO BP (ale juz na stale, a nie
    > promocyjnie).

    Powiem tylko tak: hyhyhyhyhyhyhhyyhhyhy :>

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2003-03-12 12:19:53
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > ludzi maila o zmianie TOiP? Czy informaowanie o tym korespondencyjnie z
    > odpowiednim wyprzedzeniem nie jest przypadkiem obowiazkiem banku?

    z wyprzedzeniem nie musza Cie informawac a czy zrobia to po fakcie to zalezy
    jak jest napisane w regulaminie

  • 9. Data: 2003-03-12 12:25:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > z wyprzedzeniem nie musza Cie informawac a czy zrobia to po fakcie
    > to zalezy jak jest napisane w regulaminie

    Musze, nie musza. ale o banku swiadczy jak wprowadza zmiany.
    Sorry - jesli wczoraj wyplacalem za darmo, a dzisiaj juz z oplata w
    Euronecie.
    Nawet Pekao daje miesiac wczesniej info na wyciagu.
    Tym bardziej, ze jeszcze kilka dni temu wysylali info o nowosciach w
    koncie Inteligo.
    Ja zupelnie nie wiem kto im kaze tak wprowadzac zmiany...

  • 10. Data: 2003-03-12 13:57:19
    Temat: Re: PRECZ z Inteligo
    Od: e...@p...onet.pl

> [...]
    > Tabeli opłat i prowizji. Aż 1700 darmowych bankomatów jest teraz stałym
    > elementem Tabeli dla kont prywatnych. Więcej."

    Tak, oto slawna polityka informacyjna Inteligo. Oni nazywaja to "marketingiem"
    (niestety pare osob na grupie tez - wspolczuje spaczonego pojecia), ja -
    swiadomym wprowadzaniem w blad, a conajmniej - naduzyciem dobrej wiary i
    zaufania klienta. Nie wiem, jak dla kogo, ale dla mnie wrazenie jest fatalne -
    po prostu 100% spadku tegoz zaufania, ktore jest dla mnie wiecej warte niz te
    ich marne x zl oplaty (skadinad place duuuzo wiecej w innym banku, ale nie mam
    takich obaw). Niestety, pamietam tez , ze to nie pierwszy taki ich numer -
    dziwne ze do tej pory zdzierzylem.
    Tydzien temu zamknalem jednak konto Inteligo (ach jaka ulga!). Wcale nie z
    powodu oplat, czy znizki opropcentowania. Nie, po prostu dosc mam _niewygody_
    tego wirtualnego molocha, ktora ujawnia sie w sytuacjach awaryjnych (np. gdy
    zaginie przelew), i niemoznosci zalatwienia czegokolwiek (czy udowodnienia w
    sytuacji spornej), skrajnie debilnych i dlugotrwalych procedur, dretwej
    arogancji obslugi (np. przyreklamacjach), nie mowiac o powaznych ostatnio
    watpliwosciach co do bezpieczenstwa (temat dluzszy, nie chce mi sie rozwijac).
    No wiec z przyjemnoscia stwierdzam, ze ani te, ani inne problemy (np. z
    ukrytymi oplatami) juz mnie nie dotycza. Kto lubi, niech bawi sie dalej - beze
    mnie.
    Rgds