  • 1. Data: 2003-03-12 09:02:25
    Temat: Przelew do CITI - jaki numer banku
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    Witam,

    Chce zrobic przelew bratu, mam jego 10 cyfrowy numer konta w Citi. Jak z
    tego skonstruowac pelny numer konta wraz z numerem rozliczeniowym banku w
    Citi zeby poszedl przelew powiedzmy z mBanku ?

    Dzieki za info

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2003-03-12 11:53:31
    Temat: Re: Przelew do CITI - jaki numer banku
    Od: s...@p...onet.pl

    numer rozliczeniowy Citka 10300019
    a po kresce 10 cyfrowy numer konta klienta

    Citek na szczescie jeszcze nie zmienil numeracji na IBAN ;-)

  • 3. Data: 2003-03-12 14:04:20
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > numer rozliczeniowy Citka 10300019
    > a po kresce 10 cyfrowy numer konta klienta
    >
    > Citek na szczescie jeszcze nie zmienil numeracji na IBAN ;-)

    Wielkie dzieki.

    --
    Wasyl