    From: "Szymon" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VE i oprocentowanie srodkow zablokowanych
    Date: Wed, 17 Apr 2002 15:05:23 +0200

    Użytkownik "Robert" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:3CBD6E9D.543E69D@go2.pl...

    > wystarczylo poczytac historie swojego rachunku :)

    No nie do konca, bo w mBanku mam: 13-04 data transakcji i 16-04 ksiegowania.
    Nie jest wiec takie oczywiste czy oproc. dziala do daty transakcji czy
    ksiegowania.

    > lg jak pamietam tez procentuje

    To jeszcze lepiej, bo maja bodaj 9%. Zaraz pobiegne sprawdzic:-)

    > to moze karta charge - np ta z lg o ile jeszcze zdazysz bo sie lacza z
    > nordea

    Niestety problem polega na tym, iz oddzialu LG nie ma w moim miescie.

    > kiedys na grupie bylo ze mozna placic jednorazowo do 30 k pln
    > a poza tym sprzedawca nie pozwoli (prowizje)

    To tylko teoria. Niemniej - quasikredytowki nam sie zrobily :-) 5dni to
    zawsze cos...

    pzdr
    P.S.
    A czy sprzedawca pozwoli na zakup np. 2,50zl karta jesli musi sie terminal
    laczyc z PolCardem? Przeca to nie bardzo sie chyba oplaca - nie znam sie na
    tym.