  • Data: 2002-04-18 06:30:20
    Temat: Re: VE i oprocentowanie srodkow zablokowanych
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez podania przyczyn? Wiesz... wydaje mi sie, ze taki klient co to ma wplyw
    > np. 200.000zl miesiecznie to jest VIP. Zauwaz, ze niektore banki nie
    > zwracaja uwagi na wyplaty, a wlasnie na wplaty (Multi, Pekao). Nie do konca
    > jestem przekonany, czy z takimi klientami sie rozwiazuje umowy ot tak sobie.
    > Rzeklbym, ze wrecz przeciwnie.
    >
    > pzdr
    > P.S.
    > Aby miec 200.000zl wplywu musialbym "raptem" miec zaangazowanych 7.000zl
    > dziennie (wplata/wyplata).

    no a Bank zarejestrował by tego typu operacje jako operacje podejrzane (pranie
    brudnych pieniędzy)

    poczytaj sobie: http://www.mf.gov.pl/giif/doc/publikacje_ziowppp.zip
    a zwłaszcza punkt (rozdział, akapit) zatytułowany: "Typowanie transakcji
    podejrzanych w bankach w latach 1992-2000". W bardzo czytelny sposób jest tam
    opisany Twój sposób :)))))

    kpjm