  • Data: 2002-04-17 21:20:48
    Temat: Re: VE i oprocentowanie srodkow zablokowanych
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:3CBDE3ED.FD7E148A@interia.pl...

    > Vip to taki klient ktory ma te 200.000 a nie biega z paroma tysiacami od
    > bankomatu do kasy

    Ale nie zaprzeczysz, iz np. Pekao czy Multi rozpatruja WPLYWY na konto z
    ostatnich 3 miesiecy przy wydawaniu kart.

    > to zycze powodzenia w sztucznym nabijaniu salda do 200.000, pochwal sie
    > na grupie kiedy
    > dostaniesz wypowiedzenie

    Nie zamierzam tego robic. Sytuacja jest teoretyczna. A moze sam tak robiles
    i dostales wypowiedzenie? Bo mnie sie to jeszcze nigdy nie zdazylo i w dobie
    walki o klienta - ba, placenia za niego - nie wydaje mi sie, by to bylo tak
    proste jak starasz sie to rysowac.

    Kiedys rzeczywiscie w Pekao SA sporo wplacalem i wyplacalem, z innych
    powodow niz oprocentowanie. Nawet nie wiem czy tam blokuja srodki i
    oprocentowuja je. Niemniej gdy wystapilem o karte charge to zadowolilby mnie
    limit 1000zl, ale pani w okienku powiedziala, ze to bank ustala na podstawie
    wplywow, wiec machnalem reka i powiedzialem by dawali co tam chca. Wiec
    ustalili mi na 2500,- bez mrugniecia okiem. Kredyt dostalem 5000 - to juz
    gorzej, bo 1% bodaj musialem zaplacic za jego przyznanie.

    pzdr