  • 21. Data: 2004-01-14 04:07:16
    Temat: Re: VE do placenia w Internecie
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    kuba <k...@p...onet.pl> wrote:

    > A jakie w przeszlosci umozliwialy ? Ktorymi VE innych bankow sie dalo,
    > a teraz nie mozna ?

    VE Banku Slaskiego, VE Millennium. Oboma pare lat temu placilem w necie.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 22. Data: 2004-01-14 08:42:04
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał

    > 1. "Odkrycie" odnosilo sie do twojej popiscczyni. Ktora z wielka
    > emfaza stwierdzila, ze specjalna karta, tylko do platnosci
    > internetowych, j e s t karta wirtualna...

    hmmm i gdzie tam emfaza? pokaż mi.

    napisałeś:
> [...]

    a ja Ci po prostu wyjasniam, że to nie jest VE, koniec kropka, Glenn Ci to
    zresztą wyjaśniła baaardzo dokładnie, więc przestań się czepiać

    > 2. Skoro uwazasz, ze na pytanie czlowieka o VE do platnosci w
    > internecie nalezy robic wyklad czym sa, i jakie roznice pomiedzy
    > rodzajami nie tylko kart, ale nawet funkcji ktore one spelniaja (co
    > sam podzial czyni nieco zagmatwany dla popularnej rozmowy),
    > to... zapewne masz racje. :-) Ale ja pozostane przy swojej
    > odpowiedzi na pytanie w tytule watku.

    dyskusje mają to do siebie, że często odbiegaja od tematu, zwłaszcza
    tutaj:))
    sprostowałam Twoją wypowiedź, jak ktoś nie będzie chciał jej czytać to jego
    sprawa, ale wyjaśnienie się przyda

    > 3. Ide spac.

    Mam nadzieje, ze dobrze spałeś i pozdrawiam

    Karolina

  • 23. Data: 2004-01-14 10:04:56
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Jan 2004 09:42:04 +0100, "Karolcia"
    <c...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał

    >hmmm i gdzie tam emfaza? pokaż mi.

    W sporej radosci po napisaniu "VV", takiej oto: ":))"

    >a ja Ci po prostu wyjasniam, że to nie jest VE, koniec kropka, Glenn Ci to
    >zresztą wyjaśniła baaardzo dokładnie, więc przestań się czepiać

    Byc moze nie uwierzysz, ale nawet ;-) ja wiem o tym... Tymbardziej,
    ze mam przed soba juz trzecia taka karte z mBanku, i na kazdej stoi
    wylacznie ozdobne logo V. Jak widzisz zatem...

    >dyskusje mają to do siebie, że często odbiegaja od tematu, zwłaszcza
    >tutaj:))

    ...staram sie nie odbiegac od tematu nawet ze szkoda dla nauki ale
    z pozytkiem dla praktyki pamietajac caly czas, ze podstawowym celem
    jest udzielenie odpowiedzi pytajacemu a nie popis wlasnej wiedzy na
    temat. Zwlaszcza tutaj. :-)

    Niemniej nie twierdze wcale, ze moja metoda, szczegolnie w wydaniu
    niewiast, jest najlepsza. Pozostanmy zatem przy wlasnych zdaniach.

    Padam do nozek.
    Paniom Profesorkom.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 24. Data: 2004-01-14 14:11:44
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > 1. "Odkrycie" odnosilo sie do twojej popiscczyni. Ktora z wielka
    > emfaza stwierdzila, ze specjalna karta, tylko do platnosci
    > internetowych, j e s t karta wirtualna...

    No i? Przecież miała rację.

> [...]
    > sam podzial czyni nieco zagmatwany dla popularnej rozmowy),
    > to... zapewne masz racje. :-) Ale ja pozostane przy swojej

    A może tak się łaskawie przyznasz, że to Ty pomyliłeś VE i rzeczoną VV ;-) ?
    Prostowanie błędów merytorycznych nie jest "zagmatwaniem". Możesz pozostawać
    przy swojej odpowiedzi (że ekarta mbanku jest VE) - niektórzy nadal sądzą,
    że ziemia jest płaska ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 25. Data: 2004-01-14 14:17:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > którys z tych banków ma prowadzenie i karte do placenia w necie za free?

    W tym roku BPHPBK. Jak wyrobisz tę ich kredytówkę i do końca lutego
    zrealizujesz 4 transakcje zwrócą Ci opłatę roczną (25 PLN). No i do
    kredytówki nie trzeba RORu.

    > potrzebuje kupic szybko domene (placac w necie) i boje sie ze inteligo
    bedzie
    > jedynym rozwiazaniem :( tyle czy moge zapłacic i np po 1 miesiacu
    > zrezygnowac ? :)

    Najszybciej rzeczywiście będzie Inteligo. A zrezygnować z konta oczywiście
    możesz.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn