    From: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VC BZWBK z chipem
    Date: Wed, 13 Jul 2005 15:35:19 +0200
    Sender: d...@o...pl@chello084010066203.chello.pl

    Dnia Wed, 13 Jul 2005 14:08:17 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > Witam.

    > Ile szcunkowo-procentowo jest punktów, w których można zapłacić taką kartą z
    > chipem?
    > I po czym je poznać?

    szczerze mowiac nie mam pojecia, ale ostatnio robilem zakupy na gieldzie
    komputerowej i udalo mi sie zaplacic karta, a koles mowil, ze chipy tez
    akceptuja. Na pewno bedzie coraz wiecej miejsc, ktore przyjmowac beda
    chipa, szczegolnie po nowych zaleceniach EMV (a moze Visy nie pamietam)
    dotyczacych winy tego ogniwa akceptacji karty, ktore technologii chipowej
    nie wdrozylo. Oczywiscie nie miala by to byc moja jedyna karta, ale tam
    gdzie sie da, to jej bym uzywal

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl