  • Data: 2005-07-14 20:21:33
    Temat: Re: VC BZWBK z chipem
    Od: "TomaszS" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman Sąsiada" <n...@...hate.spam> napisał w
    wiadomości news:db5eka$vce$1@news.dialog.net.pl...

    > A z karty jest odczytywany chip czy pasek?
    > Też mam kredytówkę BZWBK z chipem, płacę nią kilkanaście razy w skali
    > miesiąca i od marca b.r. chip był odczytywany jeden (słownie - jeden) raz.
    > Wszystkie przypadki oprócz tego jednego to był odczyt paska + PIN albo
    > podpis, w zależności od właściciela terminala.
    >
    > --
    > Roman Sąsiada

    Podsumowując całą dyskusję: czy Wam BZ WBK krzywdę robi, że chip na karcie
    jest dokładany?
    BZ WBK robi to pierwszy, za kilka lat będzie to pewnie normą...... Ale
    zawsze znajdzie sie ktoś kto szuka dziury w całym.
    Przecież to nie wina BZ WBK, że we wszystkich sklepach nie ma jeszcze
    czytników przystosowanych do chip-ów...

    pzdr
    Tomek S