  • 1. Data: 2003-12-03 17:27:18
    Temat: Uwzajcie na swoje karty bankowe!!!!!!!
    Od: "Tomek-Tw." <t...@b...pl>

    Mieszkańcowi Przeworska skradziono dwie karty bankomatowe. Zanim zgłosił to
    na policję, sprytny oszust ukradł z jego konta pięć tysięcy złotych.

    W dniu kradzieży do poszkodowanego zadzwonił mężczyzna, który przedstawił
    się jako pracownik banku. - Poinformował, że ktoś próbował na jego karty
    wybrać w banku pieniądze. Powiedział też, że bank może je zablokować i
    poprosił o podanie danych i kodu do kart. Nic nie podejrzewający mieszkaniec
    Przeworska udzielił takich informacji - mówi Wiesław Dybaś, rzecznik prasowy
    KWP w Rzeszowie. Poszkodowany jednak zadzwonił do banku, by się upewnić, że
    jego karta została zablokowana. Dowiedział się, że nie jest. Co więcej, z
    jego konta ktoś wybrał pięć tysięcy złotych.

  • 2. Data: 2003-12-03 17:41:02
    Temat: Re: Uwzajcie na swoje karty bankowe!!!!!!!
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek-Tw." <t...@b...pl> napisał w wiadomości
    /ciach/

    Tytuł posta powinien raczej brzmieć-uważajcie na własną głupotę ;-))) Kto
    podaje dane karty telefonicznie osobie, która mówi, że jest z banku???

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-12-03 18:22:21
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Tytuł posta powinien raczej brzmieć-uważajcie na własną głupotę ;-))) Kto
    > podaje dane karty telefonicznie osobie, która mówi, że jest z banku???

    mysle ze 90% posiadaczy by to zrobilo
    tylko nieliczni maja tego serio pelna swiadomosc
    co do tematu telefonow z banków
    osobiscie mialem kilka razy do czynienia z podobnymi telefonami, czasami -
    zadawalem pytanie - prosze mi udowodnic, ze faktycznie dzwoni pan z banku x-
    banki niestety nie maja na to zadnej procedury !!! nie ma mozliwosci
    odpytania banku w jakiejkolwiek sposob ! dziwne to jest jak dla mnie, ale to
    wlasnie jest wina bankow ! ze takie telefony jak wyzej sa mozliwe

  • 4. Data: 2003-12-03 18:30:02
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Tomek-Tw." <t...@b...pl> napisał w wiadomości
    > /ciach/
    >
    > Tytuł posta powinien raczej brzmieć-uważajcie na własną głupotę ;-)))

    A ja to bym posta zatytułował :

    Robert Cialdini - uważajcie, ci co choć tej książki nie czytali ...

    http://www.kopernet.eu.org/~promilek/okladkaprzod.jp

    Pozdrawiam.

    SP

  • 5. Data: 2003-12-03 18:31:57
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Wed, 3 Dec 2003 18:27:18 +0100, "Tomek-Tw." <t...@b...pl> wrote:

    .

> [...]
    >wybrać w banku pieniądze. Powiedział też, że bank może je zablokować i
    >poprosił o podanie danych i kodu do kart.

    Sorry, ale nie wydaje mi sie zeby na tej grupie byla choc jedna osoba
    ktora podalaby komukolwiek swoj PIN.
    Co innego reszta nieuswiadomionego spoleczenstwa.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
  • 7. Data: 2003-12-03 18:54:53
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tytuł posta powinien raczej brzmieć-uważajcie na własną głupotę ;-))) Kto
    > podaje dane karty telefonicznie osobie, która mówi, że jest z banku???

    jak citi dzwoni, to nawe nr tel. ma zastrzezony! i wypytuje o rozne rzeczy,
    jesli tego sprawa wymaga...

  • 8. Data: 2003-12-03 19:20:17
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "krab"

    > osobiscie mialem kilka razy do czynienia z podobnymi telefonami, czasami -
    > zadawalem pytanie - prosze mi udowodnic, ze faktycznie dzwoni pan z banku x-
    > banki niestety nie maja na to zadnej procedury !!!

    akurat w przypadku PINu to taka procedura jest zbędna - nie ma takiej sytuacji
    żeby bankowi był potrzebny twój PIN :-)
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-12-03 19:27:30
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

> [...]
    > wybrać w banku pieniądze. Powiedział też, że bank może je zablokować i
    > poprosił o podanie danych i kodu do kart. Nic nie podejrzewający

    Jak ktos jest idiota to nie powinien dysponowac kartami do bankomatu.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 10. Data: 2003-12-03 19:33:17
    Od: j...@o...pl

> [...]
    > Polecam => http://www.kopernet.eu.org/~promilek/okladkaprzod.jp
    >
    > Powiem ci, że dałbyś się nieświadomie w wiele kozich rogów zapędzić ...

    Witam,
    Zawsze obok zasady autorytetu, włącza mi się automatycznie zasada ograniczonego
    zaufania. Fakt, że nietruno większością społeczeństwa manipulować. Narzędzie,
    jakim jest telefon ku temu nadaje się doskonale (wiem z praktyki), ale tu coś
    jest nie tak. Ktoś facetowi rąbnął karty+dane osobowe (dowód? paszport?)
    +telefon kontaktowy, zadzwonił i poprosił o PINy do kart? Ejże, nie za grube
    nici?

    Pozdrawiam,
    JacekG