  • 1. Data: 2003-12-03 17:29:25
    Temat: poszukiwania konkretnego banku do potrzeb
    Od: "Mariusz" <mariusz_twin@(do_usuniecia)op.pl>

    witam bankowych znawców,
    chciałem się wspomóc waszym doświadczeniem. posiadam konto firmowe inteligo,
    z którego jestem zadowolony.
    mam prywatne konto internetowe w pko bp i nie jestem z niego zadowolony
    wcale. szukam banku na konto indywidualne, który:
    - ma w miarę dużą sieć bankomatów do częstych wypłat (miło jak to będą
    euronety), oczywiście po jak najmniejszej prowizji (0zł?:)
    - szybko i bezproblemowo przyznaje debet na rachunku (coś więcej niż
    śmieszne 499 zł na indywidualnym Inteligo)
    - ma dostęp przez internet
    bardzo dziękuję z góry za wszelkie sugestie, którym bankom się przyjrzeć
    bliżej
    pozdrawiam grupowiczów!
    --
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-12-03 18:27:05
    Temat: Re: poszukiwania konkretnego banku do potrzeb
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <mariusz_twin@(do_usuniecia)op.pl> napisał w wiadomości

    > który:
    > - ma w miarę dużą sieć bankomatów do częstych wypłat (miło jak to będą
    > euronety), oczywiście po jak najmniejszej prowizji (0zł?:)

    Lukas PRO (Bankomaty BZ WBK + EURONET (Bezpłatnie pod warunkiem minimalnego
    salda ... ale powinieneś podołać ...

    > - szybko i bezproblemowo przyznaje debet na rachunku (coś więcej niż
    > śmieszne 499 zł na indywidualnym Inteligo)

    Dostałem w ten sposób to co mówisz + 1 PLN x 10 w LUKAS

    > - ma dostęp przez internet

    LUKAS

    > bardzo dziękuję z góry za wszelkie sugestie, którym bankom się przyjrzeć
    > bliżej

    Ale nigdy bym lukasa nie reklamował - patrz grupa ;)

    Pozdrawiam
    SP

  • 3. Data: 2003-12-03 18:28:55
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqla0r$c8t$...@n...news.tpi.pl,
    Stasio Podróżnik <d...@n...gazeta.pl>:

    > Lukas PRO (Bankomaty BZ WBK + EURONET (Bezpłatnie pod warunkiem
    > minimalnego salda ... ale powinieneś podołać ...

    Stasiu, skoro czlowiekowi zalezy na linii w rachunku, to raczej nie bedzie
    utrzymywal sredniego salda 5kPLN.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-12-03 18:34:39
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bqla0r$c8t$...@n...news.tpi.pl,
    > Stasio Podróżnik <d...@n...gazeta.pl>:
    > Stasiu, skoro czlowiekowi zalezy na linii w rachunku, to raczej nie bedzie
    > utrzymywal sredniego salda 5kPLN.

    A mi na debecie też zależało ;) - tak na czarną godzinkę .... Żeby w 1
    kolejności uderzyć do banku po kasę a w 2 do znajomych ... Po prostu
    spodziewalem sie wydatku pewnego ;)
    Ale takowego salda nie trzymam stale ... Dlatego mam nie PRO (Tylko
    bankomaty BZ WBK ... ale o te we wrocku nie trudno) ...

    Więc nie musi być jak mówisz ... ale oczywiście może ;)

    SP

  • 5. Data: 2003-12-03 18:54:10
    Od: "Mariusz" <mariusz_twin@(do_usuniecia)op.pl>

    ok, a co jeśli zrezygnuję z tej cechy?:
    > - ma dostęp przez internet
    konto osobiste ma służyć za punkt wyjmowania pieniędzy i źródło dodatkowego
    krótkoterminowego kredytu. ruch pieniędzy praktycznie jednostronny: konto
    firmowe inteligo->konto osobiste.
    zostają więc dwie cechy z których już nie zrezygnuję: debet/kredyt
    odnawialny(?) i dostępność bankomatów bez prowizji
    co wy na to??

    ps do Stasia: czy ta kwota w lukasie PRO ma być cały czas na koncie? czy to
    średnia z miesiąca? czy obrót? bo nie jest to dla mnie jesne..
    Thx!
    --
    Mariusz

  • 6. Data: 2003-12-03 19:00:10
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    > ps do Stasia: czy ta kwota w lukasie PRO ma być cały czas na koncie? czy
    > średnia z miesiąca? czy obrót? bo nie jest to dla mnie jesne..
    > Thx!

    http://www.lukasbank.com.pl/oferta_ekontopro.asp

    Pozdrawiam

    SP

  • 7. Data: 2003-12-03 19:48:08
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqlbhl$c38$...@n...onet.pl,
    Mariusz <mariusz_twin@(do_usuniecia)op.pl>:

    > ps do Stasia: czy ta kwota w lukasie PRO ma być cały czas na koncie?
    > czy to średnia z miesiąca? czy obrót? bo nie jest to dla mnie jesne..

    To jest srednie saldo miesieczne. Nie obrot. Nie musi byc caly czas na
    koncie, moze byc np. 160.000 przez jedna noc :)
    Wliczaja sie w to lokaty, wiec jesli stac Cie na zalozenie lokaty, to masz
    spokoj.

    --
    Robert