  • Data: 2014-02-13 23:04:51
    Temat: Re: Uwaga na zmiany w Citi
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.02.2014 17:23, Slavekk pisze:

    > 1. Pisałeś co pisałeś bo odpowiadałeś nie na temat - pytek pytał o
    > operacje w USD kartą EURową a ty mu o operacjach w EUR kartą dolarową ;)

    "Niestety ale chyba moj ulubiony Citi dla transakcji zagranicznych z
    karta do rachunku walutowego, cos namieszal w nowym roku."

    > 2. Ciągle do ciebie nie dociera, (...)

    Dla logicznym jest, że skoro mogę mieć konto/kartę w EUR/USD/GBP to nie
    będę przecież kombinował i płacił USD w GPB, GBP w EUR etc a jeżeli,
    robi się transakcję, raz na ruski rok to w ogóle można pierwszą lepszą
    kartą z brzegu zapłacić i się nie zastanawiać, bo szkoda czasu.

    Xenocide