  • Data: 2014-02-16 10:49:52
    Temat: Re: Uwaga na zmiany w Citi
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.02.2014 08:19, Slavekk pisze:

    > Ale jesteś śmieszny...
    > Umiesz czytać tylko po jednym zdaniu?
    > To ci dodam drugie: "Mam karte podpieta do rachunku w EUR i zawsze
    > transakcje inne niz waluta EUR przeliczane byly bezposrednio po kursach
    > MC."

    Hmmm napisał, że popsuło mu się rozwiązanie z którego skorzystał,
    podałem mu inne rozwiązanie, oczywiście nie jedyne (w miarę dyskusji
    podałem mu kolejne Pekao sa), do przemyślenia, do tego właśnie służy
    między innymi grupa, to nie, będziesz drążył, udowadniał i bił pianę
    zamiast podać po prostu lepsze rozwiązanie, bo do tego to jakoś Ci nie
    spieszno.

    > Pkt 2 - też nie na temat - piszesz o sobie zamiast odpowiadać na
    > pytania innych.
    > Może nie umiesz inaczej...

    Nie piszę o sobie, zostało tutaj na grupie dosłownie kilkanaście (może
    kilkadziesiąt) osób i zazwyczaj nie pisze się o oczywistościach, bo po
    co. Dobra EOT.

    Xenocide