  • Data: 2014-02-09 20:15:10
    Temat: Re: Uwaga na zmiany w Citi
    Od: Slavekk <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-09 19:15, gral pisze:

    > ale przecież nie chodzi o operacje w USD, tylko o operacje w innej
    > walucie dla KONTA w USD. popatrz lepiej na to:

    Komu nie chodzie temu nie chodzi...
    Specjalnie nie wyciąłem cytatów byś mógł przeczytać zdanie zaczynające
    się od "Glownie mnie interesuje"...
    Stiwiemu ewidentnie CHODZI o transakcje w USD dla KONTA w EUR.
    I dlatego się wytrąciłem bo IMO xbartx nie ma racji i takie transakcje
    są niekorzystnie przeliczane.

    Sławek