  • Data: 2006-07-11 09:25:59
    Temat: Re: Uwaga na NORDĘ i jej karty.
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > teraz wszystko jasne, czyli uzyl karty, ale transakcja zostala odrzucona...
    >
    > nie mogl tak od razu napisac?

    Dokladnie to napisalem. Byla proba platnoscia karty, ale nie doszla transakcja
    do skutku (nie wyszedl kwitek do podpisu, ktory bym mogl podpisac!), wiec jak
    mogla kasjerka mnie przepuscic z zakupami?? Zaplacilem gotowa i tyle! Zabralem
    zakupy i dupa w kroki. Po miesiacu przychodzi wyciag i kopara w dół. Teraz
    reklamacja.